Gæst Buddha Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Jeg troede dyrekassen dækkede hele hundens liv - har de lavet det om? Der er flere racer hvor forsikringen stopper endnu tidligere, se side 7 her: https://www.dyrekassen.dk/files/Hundebrochure%20201101.pdf Der står bl.a.: For alle andre racer ophører forsikringen, fra hunden fylder 10 år, og når hunden fylder 7 år, nedskrives forsikringssummen med 20 % i de efterfølgende år, dog til min. kr. 5.000,- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ragdoll Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 Jeg troede dyrekassen dækkede hele hundens liv - har de lavet det om? Der er flere racer hvor forsikringen stopper endnu tidligere, se side 7 her: https://www.dyrekassen.dk/files/Hundebrochure%20201101.pdf Der står bl.a.: Det er kun livsforsikringen der ophører ved det 10 år. Ikke sygeforsikringen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 Det er kun livsforsikringen der ophører ved det 10 år. Ikke sygeforsikringen Præcis :5up: Hvornår ophører sygeforsikringen? Forsikringen hos os er livsvarig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 Argh jeg må altså lære at læse snart! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 Der fik du da godt nok mig til at gå næsten i panik:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 Der fik du da godt nok mig til at gå næsten i panik:mrgreen: Jaah jeg sad også og hidsede mig selv op i det røde felt mens jeg ventede på at linkede åbnede om den ()=H%&¤¤-forsikring bare havde forringet vilkårene uden at indformere deres kunder først og det må man da ikke osv osv For så at læse ned ad siden....og tænke BUDDHA ALTSÅÅÅÅ :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Imba Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 LOL! Tak for et godt grin... Ellers fedt, hvis livsforsikringen aldrig ophørte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 SO sorry - måske tråden skulle slettes inden nogen får en blodprop.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 den sjoveste tråd siden dengang grand dane troede, at han havde sovet hele dagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Juni 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2011 Der fik du da godt nok mig til at gå næsten i panik:mrgreen: Os mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts