Hop til indhold

Gode bøger!?


Bagge
 Share

Recommended Posts

Muhahaha, totalt sigende overskrift :engel:

 

Ved godt der en mia tråde om gode bøger, men hvilke vil I anbefale hvis man er totalt uvidende omkring ca alt :vedikke:

Ku godt tænke mig at lære noget om shaping.. Og adfærd, dog ikke sån noget hunden stammer fra ulven, men noget mere konkret måske :vedikke:

 

Og bøger med gode øvelser, har den der hedder Hvalpen mener jeg..

 

Help :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Muhahaha, totalt sigende overskrift :engel:

 

Ved godt der en mia tråde om gode bøger, men hvilke vil I anbefale hvis man er totalt uvidende omkring ca alt :vedikke:

Ku godt tænke mig at lære noget om shaping.. Og adfærd, dog ikke sån noget hunden stammer fra ulven, men noget mere konkret måske :vedikke:

 

Og bøger med gode øvelser, har den der hedder Hvalpen mener jeg..

 

Help :mrgreen:

 

Så skal du nok ikke læse den der hedder "Fra Hvalp til Hund" af Irene Jarnved, hun bruger nemlig sammenligning til ulven rigtig meget syntes jeg. Er godt nok kun halvvejs, men jeg kan ligesom se trenden! :blink:

 

Ellers har jeg kun læst Hvalpen af Lone Greva, så jeg er ikke til meget hjælp. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ønsker denne bog i fødselsdagsgave. Jeg har kikket lidt i den hos en af vores gode venner, og den ser rigtig god ud:klap:

http://www.canis.dk/nettbutikk/omtale.php?id=1550

 

Men hvis ikke du vil ha' en bog hvor ulve er omtalt så er det nok ikke denne du skal have ;)

 

Jeg er selv på udkik efter adfærdsbøger, men jeg gider ikke flere af de der "begynder" bøger ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...