Hop til indhold

Det jeg elsker ved ham....

Lenschow
 Share

Recommended Posts

... er også ind imellem det der trigger min tålmodighed ved ham!

Kender I det?

Fx er Hugo glad glad glad! Jubiiiii! Her kommer jeg, tralallalaa og det er jo herligt med det humør:-)

Men så hvis jeg har travlt, er stresset, har en dårlig dag - så kan jeg mærke irritationen inden i over hans trallalallallaa adfærd - og så kom dog her så vi kan komme afsted! tænker jeg så - men jeg siger det ikke, for Hugo kan jo ikke gøre for, at jeg er i underskud. Og normalt går det også hurtigt væk.

Men jeg kom sådan til at grine i går, fordi en veninde sagde til mig

"Det er det samme med min mand - det jeg elsker ved ham, er også det der på en dårlig giver mig lyst til at smide ham ud!"

:-)

Nu er vi godt nok ikke gift, men vi er MEGET sammen. Kender andre den følelse af let irritation, der lige kan ramme en - men som så heldigvis går væk igen fordi man jo knuselsker den lille skøre kugle af en hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
... er også ind imellem det der trigger min tålmodighed ved ham!

Kender I det?

Fx er Hugo glad glad glad! Jubiiiii! Her kommer jeg, tralallalaa og det er jo herligt med det humør:-)

JA! Det kender jeg godt og jeg kan heller ikke fordrage det, da jeg finder det saa irriterende i tide og utide, bl.a derfor valgte jeg myndehunden, den er ikke overordentligt 'lalle glad' HELE TIDEN.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Tror det var Splinten som engang skrev et vildt fedt indlæg, tror det var i forbindelse med en debat om at vælge hvalp :hmm:

Det var noget om, at man kunne tænke lidt over hvad minusset var ved plusset - f.eks. meget rolig=måske svær at tænde, hviler i sig selv=måske ikke så meget brug for ejer i mange situationer etc.

Altså hun formulerede det MEGET bedre end ovenstående, min hjerne er vist lidt hvalpebagt :mrgreen: så i må tænke jer til resten..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Lenschow, du er absolut ikke alene med den følelse. Mon ikke vi alle sammen kender den :hmm: Jeg elsker mine hunde over alt på jorden, men det forhindre ikke, at de ikke kan være billig til salg, hvis man kommer på det rigtige tidspunkt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker Luna's livsglæde, der er ikke noget bedre end at se hende storme rundt og udforske verden, alt imens hun nyder hvert eneste øjeblik :lun:

Jeg elsker at hun ikke er bange for noget, og at hun bare kaster sig uforfærdet ud i alting :lun:

Meeen, de to ting harmonerer altså ikke særlig godt med at gå pænt i snor, og nogen gange er Luna også nødt til at udtrykke sin iver ved at skrige :genert:

Jeg har rent faktisk tænkt meget over det med at lære hende at gå mere pænt når hun er i flexline og vi er i skoven, for det kan godt gøre lidt ondt når hun sådan farer frem i linen, men samtidig ville jeg bare ikke kunne holde ud hvis hun gik ih og åh så pænt hele vejen, jeg elsker at se hende hoppe op på et stengærde, storme ind i mellem nogle træer, hoppe over en å osv... :lun:

Så indtil nu har jeg prioteret livsglæde over selvkontrol :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

nej det kender jeg faktisk ikke - jeg bliver aldrig irriteret på Loke. I begyndelsen havde jeg ondt af ham pga de problemer han havde.

Og så var den med at slippe legetøjet (hans enorme legeinteresse har jo været nøglen til fremgang) og ja det har været en kæmpe udfordring at finde vejen frem til SLIP. Men jeg har fundet den og dermed lært noget virkelig vigtigt. Det irriterer mig slet ikke. Desuden er han en energibombe på banen og fuldstændig rolig her hjemme. Han er ALDRIG irriterende. Men det er min mands hund tilgengæld - han er billigt til salg lige nu hvor han har tømt en pose grillkul...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Lenschow, du er absolut ikke alene med den følelse. Mon ikke vi alle sammen kender den :hmm: Jeg elsker mine hunde over alt på jorden, men det forhindre ikke, at de ikke kan være billig til salg, hvis man kommer på det rigtige tidspunkt :engel:

Ja, det nikker gemalen herhjemme genkendende til!!. Der var en gang en der stoppede i sin bil og spurgte om han maatte kobe min hund Tio (han vaekker en del opsigt naar vi er ude:genert:

Min mand svarede, du kan faa begge to og jeg betaler dig, men der er ingen mulighed for returnering:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites