Hop til indhold

Halløj lille Voodoo


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 285
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Buddha

Jeg har været til køretime, bagefter ramte trætheden mig hårdt, så vi har sovet morfar allesammen, Voodoo ligger helst mellem ens ben :lun:

 

Går godt! Han er ret træt med alt det der sådan sker hele tiden, så har altså ikke lige fået øvet kat endnu, han har sovet, tisset eller ligget på den samme plet græs det meste af dagen. Når vi går over på græsset, går han rutefart mellem os og Motor, uh han skal følge med os alle på een gang.

 

Han har ikke skreget i dag, men han pev lidt da Anders skulle save noget, så kom Motor hen og kiggede på mig som om det var min skyld. Motor er super, super fin ved ham! Han passer helt tydeligt på ham, men ikke på vild og voldsom maner, men han dæmper og går imellem, er vildt stolt af ham! Han kigger også undrende på ham når han piver, hvilket han lidt gør når han ikke kan finde den helt rigtige plads at sove på..

 

Voodoo fik den ene gang møvet sig tættere mens de sov, så de lå snude mod snude - han er snu :lol:

 

Har 2 små film, men har desværre ikke en usb ledning indenfor rækkevidde, og Voodoo sover...... Men her er et par dårlige mobilbilleder - første er der hvor Voodoo prøver at gøre ligesom Motor :mrgreen:

 

[ATTACH]45399[/ATTACH][ATTACH]45400[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
:lun: bliver snart nødt til at køre forbi jer :engel: på vej hjem i bilen idag hørte jeg meget højt musik - nemlig Voodoo Kiss :5up:

 

Den kender jeg ikke engang - men kender Man With the Hex!

Link til indlæg
Del på andre sites

Den kender jeg ikke engang - men kender Man With the Hex!

 

Det er en meget gammel plade med Mr. Big :hjerte: elsker den bare - og lige pt er det den der er i bilen og bliver vist spillet lidt højt :engel:

 

"Kiss me on the lips

can heaven be like this - Voodoo kiss"

 

 

 

 

(forøvrigt er der sådan et efter vers i sangen "Fox´s got that mojo workin´Mr. Big Easy ..... A hot blooded Angel") :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Et par mere - Motor er ikke helt klar til at dele sit legetøj, tilsidst overgav han sig dog med et lille suk og lod Voodoo have bolden

 

[media]

[/media]

 

Måske det bare ligger til samojeder at det er dejligt at blive kløet på maven?

 

[media]

[/media]

 

Vi har fået kigget lidt på katten, han er altså en god kat, ligger bare helt stille og blinker meget langsomt og venligt. Voodoo fik godbidder og var så modig at han turde snuse til halen (han er forresten ekstremt vild med godbidder!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Stort tillykke med at have fået ham hjem:banan:Og nøjj hvor er han lækker:lun::lun::lun:. Der er nu noget helt særligt over jeres race - total bamse, lige til at kramme:hjerte:.

 

Dét gør jeg også, årh så når man bærer ham, så sidder han helt stille og fint og lææææner sig ind til en. Han kan osse lide at kysse!

 

Var det 50 kilo i havde rundet hjemme ved jer??

Link til indlæg
Del på andre sites

Dét gør jeg også, årh så når man bærer ham, så sidder han helt stille og fint og lææææner sig ind til en. Han kan osse lide at kysse!

 

Var det 50 kilo i havde rundet hjemme ved jer??

 

Det ville jeg sørme også gøre, hvis han var min:lun: - det er med at nyde, at du så kan bære ham endnu. Pas på at han ikke forventer du render rundt med ham, når han vejer 30kg:slem:. Men ihhhhhhh hvor er han lækker!!!! Er han lige så blød, som han ser ud på billederne???

 

Jeps vi har ramt de 50kg - så her bliver hun ikke båret rundt på armen:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det ville jeg sørme også gøre, hvis han var min:lun: - det er med at nyde, at du så kan bære ham endnu. Pas på at han ikke forventer du render rundt med ham, når han vejer 30kg:slem:. Men ihhhhhhh hvor er han lækker!!!! Er han lige så blød, som han ser ud på billederne???

 

Jeps vi har ramt de 50kg - så her bliver hun ikke båret rundt på armen:mrgreen:

 

Hvor er det vildt - hun har lige været udstillet i babyklasse og hun vejer cirka det samme som mig!

 

Arh men Voodoo må da i hvert fald gerne sidde på skød når han vejer 25-30 kg :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det vildt - hun har lige været udstillet i babyklasse og hun vejer cirka det samme som mig!

 

Arh men Voodoo må da i hvert fald gerne sidde på skød når han vejer 25-30 kg :lun:

 

Jamen Martha også på skødet selvom, hun vejer 50 kg - det bliver de vist aldrig for store til:mrgreen:. Det er nok mere det med at bære, som bliver lagt på hylden ved en vis vægt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ulempen ved en renlig hvalp må så være, at den skal ud kl. 4... kl. 5... kl. halv syv, og for søren hvor er han frisk når vi kommer ind igen :mrgreen:

 

Jep, man bliver ret morgen-"frisk" af at have hvalp der selv siger til :blink:

Kæresten forsøger lige nu at få overbevist Chinook om at han godt kan trække den til kl 6.30, før han absolut SKAL ud :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...