Hop til indhold

Halløj lille Voodoo


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Så kom honningproppen endelig hjem! Han er BEDÅRENDE! Og han har bare taget det hele så vildt fint, bortset fra hunde, de er lidt uhyggelige - hvilket så bare betyder at han altså kravler op på skødet af en, under en, hen til en... ååårrh :lun:

 

Motor blev jo glad for at se Anders, forvirret over hvalpen, for så at blive "ser ikke hvalpen, vender mig lige med ryggen til det hele og gør af ting der ikke findes" :mrgreen: Naboens hund kom hen og så brændte ham og Motor MEGET krudt af, mens jeg bare kyssede med Voodoo :lun:

 

Nu er vi på båden, alle dyr sover, og Motor var rigtig sød ved den lille prut da de kom herind, de fik også spist og Voodoo pev sgu fordi han skulle tisse! Så ud og tisse og lave en stooor flot pølle!

Så kagede han lige lidt rundt før han væltede op af Anders' knæ, det har godt nok også været en begivenhedsrig dag!

 

Mens mig og Motor venter og venter (Motor fattede ikke helt hvad det var vi sådan ventede på..)

IMG_4481.jpg

 

 

Voodoo! :hjerte:

IMG_4493.jpg

 

IMG_4497.jpg

 

 

IMG_4498.jpg

 

IMG_4511.jpg

 

IMG_4513.jpg

 

 

Han har også siddet en masse på og under og mellem mine ben, også taget sig en hvalpeskraber der, men der kunne min linse ikke lige fokusere.

 

Er helt vildt overdrevent glad! :yeah:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 285
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli

Nuuuuuhhhhh :lun::lun::lun:

 

Hvor er han bare fiiiin :hjerte:

 

Glæder mig sådan til at følge ham og Motorbøllen fremover - Er ikke et sekund i tvivl om at du har fået dig verdens to dejligste hvide snebolde i de to Bamser :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Så prøvede han at samle mod til at snuse til Skipper som lå helt fredeligt, så kom Anders til at flytte på sin hånd, så skreg Voodoo som en stukken gris, Motor dæmpede alt og alle, Skipper rørte sig ikke ud af flækken men spærrede øjnene helt op og gloede efter hvad der mon var så farligt - åh ha da.

 

Vi har været ude og pølle igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...