Hop til indhold

Fynsk træningstræf -JULI


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

Altså vi er klar på træf i juli... Coda er 12 uger i morgen og er blevet rigtig dygtig og tryg ved at køre bil, så denne gang tør jeg godt! :mrgreen:

 

Hvis der er så kan vi i weekenderne og fra tirsdag alle dage efter 16. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 274
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Fridaen
Altså vi er klar på træf i juli... Coda er 12 uger i morgen og er blevet rigtig dygtig og tryg ved at køre bil, så denne gang tør jeg godt! :mrgreen:

 

Hvis der er så kan vi i weekenderne og fra tirsdag alle dage efter 16. :genert:

 

Det lyder da bare dejligt :) Tror Frida ville elske at lege med en anden hvalp!

 

Og ja, jeg kan også godt og vel hele tiden (undtagen på tirsdag), så bare sig et tidspunkt, så er jeg klar! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke jeg har for meget stress, kunne jeg egentlig godt i den weekend... Ta'r på camping/stævnetur d. 26. så der er lidt forberedelser med at ordne campingvogn i de dage. Men har jo endnu ikke mødt en løwe IRL, og det trækker jo altså en del... ;-) Jeg holder øje med tråden, og så ser vi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ville bare lige høre om der bliver noget på søndag eller ikke? Jeg vil ikke køre hele vejen til Odense fra Svendborg for så at stå der alene! :genert:

 

De lover jo regn hele dagen, så jeg ved ikke om det er bedre at udskyde og så lave et August træf i stedet??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Ville bare lige høre om der bliver noget på søndag eller ikke? Jeg vil ikke køre hele vejen til Odense fra Svendborg for så at stå der alene! :genert:

 

De lover jo regn hele dagen, så jeg ved ikke om det er bedre at udskyde og så lave et August træf i stedet??

Jeg vil gerne være med, min niece kommer på besøg, jeg ved ikke endnu hvad tid, men hun plejer også gerne , at ville med til træf, hun er super god til forsigtige hunde:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Jeg bliver nødt til at aflyse i morgen :cry: Var jo til grøn koncert igår og Duffy blev passet hos mine forældre, planen var så, at jeg ville hente hende idag, men har fået fat i en maveinfektion, så får ikke hentet Duffy hjem idag... Derfor henter jeg hende først engang i morgen, men når ikke frem og tilbage før der er træf desværre :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden

- og hvor mødes i og hvad tid?. Jeg kan ikke rigtig finde ud af det via tråden (læs: der er rigtig mange indlæg :cool:) - og må man komme og kigge/sludre med dem som holder en lille pause i træningen? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
- og hvor mødes i og hvad tid?. Jeg kan ikke rigtig finde ud af det via tråden (læs: der er rigtig mange indlæg :cool:) - og må man komme og kigge/sludre med dem som holder en lille pause i træningen? :engel:

Vi plejer at mødes på et græsarena ved uni, kør ned på den sidste p-plads, til venstre er der en jordvold med en åbning, den går du igennem, så kommer du til vores lille paradis:klap:.

Jeg ved ikke hvad tid vi skal mødes i morgen, eller om der kommer nogen:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
- og hvor mødes i og hvad tid?. Jeg kan ikke rigtig finde ud af det via tråden (læs: der er rigtig mange indlæg :cool:) - og må man komme og kigge/sludre med dem som holder en lille pause i træningen? :engel:

Og ja man må gerne komme og kigge, bare man hygger sig :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

skal vi aflyse i morgen og så ta' den en dag med forhåbentlig bedre vejr i August?? Jeg syntes at kunne fornemme der ikke er mange der kommer i moregen...:vedikke:

 

Og Duffy, håber du får det bedre hurtigt! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
skal vi aflyse i morgen og så ta' den en dag med forhåbentlig bedre vejr i August?? Jeg syntes at kunne fornemme der ikke er mange der kommer i moregen...:vedikke:

 

Og Duffy, håber du får det bedre hurtigt! :ae:

Ja det må vi hellere:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, mit svar fra tidligere i dag er åbenbart fordvundet en af de gang HF har været nede.

 

Nå, men havde bare skrevet at jeg stadig godt kunne i morgen, men at det så ud til at der kun ville komme mig og Labberdrengene.

 

Så det lyder rigtignok som om vi skal udsætte træningen til aug.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...