Hop til indhold

Fynsk træningstræf -JULI


Gæst Findus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 274
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Aner ikke hvor universitet ligger :genert: Har kun været i Odense en gang..

 

Hvor er det træls, at Dorte ikke bor tættere på mig, så vi kunne køre sammen... :genert: Jeg overvejer lige om jeg kan klare 4 timers kørsel selv og vender tilbage :engel:

 

Ja vi kommer mere eller mindre fra hver sin retning - nord og vest

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøjjj I bliver mange på onsdag:-D, lyder sørme hyggeligt. Kan være vi skal hoppe med næste gang! Denne gang hopper vi dog over, da der kommer helt små hvalpe (Dortes Maggie, og måske Amocca's Johna), og Martha er en stor hvalp, så måske lidt voldsom. Og så skal vi til noget friste-træning i Vejle om aftenen. Men er grøn af misundelse - specielt hvis Skipper-odense også har Alma med:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøjjj I bliver mange på onsdag:-D, lyder sørme hyggeligt. Kan være vi skal hoppe med næste gang! Denne gang hopper vi dog over, da der kommer helt små hvalpe (Dortes Maggie, og måske Amocca's Johna), og Martha er en stor hvalp, så måske lidt voldsom. Og så skal vi til noget friste-træning i Vejle om aftenen. Men er grøn af misundelse - specielt hvis Skipper-odense også har Alma med:mrgreen:

 

Der kommer jo også voksne hunde :engel:

 

Ville være hyggeligt hvis du kom med Martha :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kommer jo også voksne hunde :engel:

 

Ville være hyggeligt hvis du kom med Martha :lun:

 

Tak:kys:, men må blive næste gang, for Martha vil jo gerne lege og med helt småhvalpe, som ikke kan sige fra selv endnu, så virker hun måske lidt voldsom pga størrelsen. Men hvis næste gang er en weekend, så prøver vi at komme:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak:kys:, men må blive næste gang, for Martha vil jo gerne lege og med helt småhvalpe, som ikke kan sige fra selv endnu, så virker hun måske lidt voldsom pga størrelsen. Men hvis næste gang er en weekend, så prøver vi at komme:5up:

 

Trust me - min lille "hystade" skal nok sige fra ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Jeg kommer, men har min mor med som chauffør. Det er for langt, at køre selv, når jeg ingen gps har :genert: Håber det er okay..

 

Nogen som vil sende en adresse?

 

:klap: Kanon at du også kommer med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Indtil du kommer og har været lidt med :mrgreen:

 

 

Har lige redigeret i mit indlæg, for kom i tanke om at martin skal til hjernevrider, og svigerfar kommer og går i morgen så aslan er måske lidt forvirret (og er kun vandt til at være alene een gang).

Men en anden gang det passer ind med fridag dagen efter så vil jeg gerne komme ind og klappe hunde :lun: og alma :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Det kan altså også være svært nok :genert:

 

Aj pjat det er nemt nok ;-) Hvis det er bus 40 ell 41 holder de lige, når du kommer ud fra banegårdscentret, altså på samme side :blink: Og så bare spørg buschaufføren, så skal du nok lande det rigtige sted :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj pjat det er nemt nok ;-) Hvis det er bus 40 ell 41 holder de lige, når du kommer ud fra banegårdscentret, altså på samme side :blink: Og så bare spørg buschaufføren, så skal du nok lande det rigtige sted :mrgreen:

 

Skal skifte bus ved tietgens allé / sdr. bouldevard fra bus 151 til 71, og derefter skifte bus fra 71 til 41 :genert:

 

Det er ret mange gange jeg kan tage den forkerte :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...