Hop til indhold

Når hvalpen humper?


Shii
 Share

Recommended Posts

Dexter er begyndt at humpe sin pude :genert:

 

Men nu kommer der jo en masse spørgsmål...

 

Skal vi stoppe ham?

 

Nogen gange er han bare så belastende og hopper rundt og er "irriterende", så snart han har humpet sin pude så falder han til ro :lol:

 

Han er kun lige 14 uger, er det tidligt han er startet på det?

 

Han humper ikke os, og der går min grænse altså også.. Men jeg tænker lidt at det er okay at han humper sin pude :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Uhh den har vi haft en laaaang debat om :mrgreen: Det er ret forskelligt om folk synes det er ok eller ej..

 

Jeg er nået frem til, at egen bamse/pude/what ever er ok, mine dyner eller andre hunde er ikke.

 

Det er bare hvalpegas der bliver brændt ud - men selvfølgelig, man kan vel risikere, at det bliver en vane der hænger i forevigt, men det kan vel også sagtens stoppe af sig selv ligeså stille.

 

Så du må nok gøre op med dig selv, om det er ok hjemme ved jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Chinook har haft en tendens til at gøre det når han bliver stresset. Og jeg har altid fjernet ham når han gik i gang.

Det er guskelov noget som er aftaget efterhånden som han bliver mere selvsikker og får mere og mere tillid til mig :lun:

 

Dog har han også givet sit tæppe en tur eller to og der har jeg ikke stoppet ham, for der virker det til at være hvalpekrudt der skal brændes af.

De er ikke klar over hvad de laver når de er så små, så det tager jeg ikke så tungt.

Jeg vil nok begynde at reagere, når han bliver teenager, med mindre han selv stopper til den tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby

Vi har simpelthen udnævnt den ene bamse til "humpe-bamse". Vi gider ikke at han gør det på os eller andre ting, men han skal vel have love at brænde krudt af. Han har lynhurtigt lært at det kun er den bamse der må humpes ;)

 

Alfred er knapt 5 mdr, og jeg håber lidt at det stilner af. Jeg har i hvert fald ting mig at aflede ham når han bliver lidt ældre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Humperi er ganske normalt og ses også på hvalpe i kuld i 6-8 ugers alderen.Jeg tror mest det kommer af lidt anspændthed og har absolut intet med f.eks dominans at gøre- det ved de slet ikke, hvad er i den alder.

Så længe de ikke bruger mennesker til hjælp, så lad dem dog.Og lad som ingenting- det går da normalt over med alder.

Af 17 hunde har jeg aldrig haft en voksenhund, der gjorde det på mennesker, men ved da godt at nogle kan finde på det. Tæver kan også humpe, også på tæver uden at det betyder noget mht, at jeg er stærkerer end dig .

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har også en pude, og vi kalder den hans "kæreste":lol::lol:

 

Det sjove er at nu har han revet alt fyldet ud af den, så vi blev enige om at han synes hun var for tyk :lol::lol: Nu hvor kæreste puden er blevet lidt flad i det har han fået sin egen babydyne... Og Olivier lå flad af grin da jeg gav Dexter dynen med kommentaren "Ja jeg ved godt hun er lidt for tyk for din smag, men mon ikke I kan finde ud af det alligevel?" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...