Hop til indhold

Hurrta Pro jakke

Dinah
 Share

Recommended Posts

Jeg har den!! Plus bukserne! :banan::banan::banan:

Eller :hmm: Har den i grøn :mrgreen: synes den er flottere :engel:

Den er perfekt! :hjerte:

Kan stå med ryggen til vinden, uden at kunne mærke bare en bittelillesmule blæst på mig, ud over at jakken selvfølgelig bliver presset ind mod ryggen :blink:

Den er 100% vind- og vandtæt og åndbar! Har testet det, og det er rigtigt :5up:

Lækker lækker pasform :5up:

Bruger både jakke og bukser meget, og de er ikke beskidte, bukserne er lidt, men det falder hurtigt af :5up:

Elsker det :lun:

Det er godt om sommeren, da der ikke er for i, og den derfor kan bruges hvis det fx regner eller blæser meget :5up:

Om vinteren er den også perfekt hvis man har en tyk trøje inden under :5up:

Reflekserne har jeg fået rost fra mange der er kørt forbi mig i vintermørket! :mrsgreen:

Linda herinde fra troede jeg var et vejskilt, så meget lyste jeg op :lol:

Designet er vildt lækkert! Synes sagtens man kan bruge det til andet end hund også! :5up:

Den er nem at bevæge sig i, og man føler sig såååå godt tilpas i det! :5up::klap:

Man skal ikke spørge mig om man skal købe Hurtta, så begyndet salgstalen VIRKELIG! :genert:

Elsker det bare SÅ højt! :lun:

Spørg hvis du har spørgsmål :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har den!! Plus bukserne! :banan::banan::banan:

Eller :hmm: Har den i grøn :mrgreen: synes den er flottere :engel:

Den er perfekt! :hjerte:

Kan stå med ryggen til vinden, uden at kunne mærke bare en bittelillesmule blæst på mig, ud over at jakken selvfølgelig bliver presset ind mod ryggen :blink:

Den er 100% vind- og vandtæt og åndbar! Har testet det, og det er rigtigt :5up:

Lækker lækker pasform :5up:

Bruger både jakke og bukser meget, og de er ikke beskidte, bukserne er lidt, men det falder hurtigt af :5up:

Elsker det :lun:

Det er godt om sommeren, da der ikke er for i, og den derfor kan bruges hvis det fx regner eller blæser meget :5up:

Om vinteren er den også perfekt hvis man har en tyk trøje inden under :5up:

Reflekserne har jeg fået rost fra mange der er kørt forbi mig i vintermørket! :mrsgreen:

Linda herinde fra troede jeg var et vejskilt, så meget lyste jeg op :lol:

Designet er vildt lækkert! Synes sagtens man kan bruge det til andet end hund også! :5up:

Den er nem at bevæge sig i, og man føler sig såååå godt tilpas i det! :5up::klap:

Man skal ikke spørge mig om man skal købe Hurtta, så begyndet salgstalen VIRKELIG! :genert:

Elsker det bare SÅ højt! :lun:

Spørg hvis du har spørgsmål :mrsgreen:

:banan::banan: så var det DIG:mrgreen: jeg havde set et billede for nyligt herinde, men erindrede slet ikke hvem det var overhovedet:oops:

Ja, salgstalen har du da lige klar:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan: så var det DIG:mrgreen: jeg havde set et billede for nyligt herinde, men erindrede slet ikke hvem det var overhovedet:oops:

Ja, salgstalen har du da lige klar:klap:

Så ved jeg ikke om det er mig du har set :hmm: Har ikke lagt noget ind for nyligt, men pyt, så længe jeg har solgt en Hurtta jakke :mrgreen:

Har flere gange fået at vide jeg burde være sælger for dem :hmm: :genert:

Sig til hvis du har spørgsmål :mrgreen: Kan også anbefale alt deres hundetøj :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så ved jeg ikke om det er mig du har set :hmm: Har ikke lagt noget ind for nyligt, men pyt, så længe jeg har solgt en Hurtta jakke :mrgreen:

Har flere gange fået at vide jeg burde være sælger for dem :hmm: :genert:

Sig til hvis du har spørgsmål :mrgreen: Kan også anbefale alt deres hundetøj :hjerte:

på FB måske:hmm: et billede sådan i skoven, tæt på kameraet, med hund og lidt skråt:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites