Dinah Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 Hurtta Pro jakke, sort Jeg har set et billede herinde af én, der har den på, men hvem var det dog:hmm: Jeg ønsker mig penge til den i fødselsdagsgave, men er den pengene værd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 og så lige et billede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 jeg er ikke så vild med hætter på jakker, men derudover ser den fed ud! Har dog ingen anelse om den er det i virkeligheden. Var det ikke en god hjælp? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Jeg har den!! Plus bukserne! :banan::banan::banan: Eller :hmm: Har den i grøn synes den er flottere Den er perfekt! :hjerte: Kan stå med ryggen til vinden, uden at kunne mærke bare en bittelillesmule blæst på mig, ud over at jakken selvfølgelig bliver presset ind mod ryggen :blink: Den er 100% vind- og vandtæt og åndbar! Har testet det, og det er rigtigt :5up: Lækker lækker pasform :5up: Bruger både jakke og bukser meget, og de er ikke beskidte, bukserne er lidt, men det falder hurtigt af :5up: Elsker det Det er godt om sommeren, da der ikke er for i, og den derfor kan bruges hvis det fx regner eller blæser meget :5up: Om vinteren er den også perfekt hvis man har en tyk trøje inden under :5up: Reflekserne har jeg fået rost fra mange der er kørt forbi mig i vintermørket! Linda herinde fra troede jeg var et vejskilt, så meget lyste jeg op Designet er vildt lækkert! Synes sagtens man kan bruge det til andet end hund også! :5up: Den er nem at bevæge sig i, og man føler sig såååå godt tilpas i det! :5up::klap: Man skal ikke spørge mig om man skal købe Hurtta, så begyndet salgstalen VIRKELIG! Elsker det bare SÅ højt! Spørg hvis du har spørgsmål Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Vil dog anbefale dig at købe den hos DalumDyrehandel.dk eller et sted i sverige, meget billigere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Hvornår har du fødselsdag? Ville lige ringe til Qpet og høre ad, om der kommer en ny jakke i den nye kollektion Det tror jeg nemlig Guuud, hvor skal jeg have tjent mange penge så :scared: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 jeg er ikke så vild med hætter på jakker, men derudover ser den fed ud! Har dog ingen anelse om den er det i virkeligheden. Var det ikke en god hjælp? jow, du er jo en super hjælp:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Jeg har den!! Plus bukserne! :banan::banan::banan: Eller :hmm: Har den i grøn synes den er flottere Den er perfekt! :hjerte: Kan stå med ryggen til vinden, uden at kunne mærke bare en bittelillesmule blæst på mig, ud over at jakken selvfølgelig bliver presset ind mod ryggen :blink: Den er 100% vind- og vandtæt og åndbar! Har testet det, og det er rigtigt :5up: Lækker lækker pasform :5up: Bruger både jakke og bukser meget, og de er ikke beskidte, bukserne er lidt, men det falder hurtigt af :5up: Elsker det Det er godt om sommeren, da der ikke er for i, og den derfor kan bruges hvis det fx regner eller blæser meget :5up: Om vinteren er den også perfekt hvis man har en tyk trøje inden under :5up: Reflekserne har jeg fået rost fra mange der er kørt forbi mig i vintermørket! Linda herinde fra troede jeg var et vejskilt, så meget lyste jeg op Designet er vildt lækkert! Synes sagtens man kan bruge det til andet end hund også! :5up: Den er nem at bevæge sig i, og man føler sig såååå godt tilpas i det! :5up::klap: Man skal ikke spørge mig om man skal købe Hurtta, så begyndet salgstalen VIRKELIG! Elsker det bare SÅ højt! Spørg hvis du har spørgsmål :banan::banan: så var det DIG:mrgreen: jeg havde set et billede for nyligt herinde, men erindrede slet ikke hvem det var overhovedet:oops: Ja, salgstalen har du da lige klar:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Hvornår har du fødselsdag? Ville lige ringe til Qpet og høre ad, om der kommer en ny jakke i den nye kollektion Det tror jeg nemlig Guuud, hvor skal jeg have tjent mange penge så :scared: Først den 31. august:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 :banan::banan: så var det DIG:mrgreen: jeg havde set et billede for nyligt herinde, men erindrede slet ikke hvem det var overhovedet:oops: Ja, salgstalen har du da lige klar:klap: Så ved jeg ikke om det er mig du har set :hmm: Har ikke lagt noget ind for nyligt, men pyt, så længe jeg har solgt en Hurtta jakke Har flere gange fået at vide jeg burde være sælger for dem :hmm: Sig til hvis du har spørgsmål Kan også anbefale alt deres hundetøj :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Først den 31. august:genert: :hmm: Nu ved jeg jo ikke hvordan du har det med det Men jeg ville høre Qpet ad, og så vente med at få min fødselsdagsgave til den nye var kommet Har planer om at skifte mit sæt ud når det nye kommer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Jeg tror Lise har aktier i Hurrta :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Så ved jeg ikke om det er mig du har set :hmm: Har ikke lagt noget ind for nyligt, men pyt, så længe jeg har solgt en Hurtta jakke Har flere gange fået at vide jeg burde være sælger for dem :hmm: Sig til hvis du har spørgsmål Kan også anbefale alt deres hundetøj :hjerte: på FB måske:hmm: et billede sådan i skoven, tæt på kameraet, med hund og lidt skråt:vedikke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Jeg tror Lise har aktier i Hurrta :hmm: Kan man få det? på FB måske:hmm: et billede sådan i skoven, tæt på kameraet, med hund og lidt skråt:vedikke: Det er ikke mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Dinah, hvis du ringer til Qpet, så hils fra mig Så får du god behandling, håber jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Jeg kan også godt lide det sæt. Er det nogenlunde figur-syet? Især bukserne synes jeg er fede pga reflekserne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juni 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2011 Jeg kan også godt lide det sæt. Er det nogenlunde figur-syet? Især bukserne synes jeg er fede pga reflekserne. Jakken har ikke talje, da den er unisex :blink: Men bukserne er rigtig lækre, i formen :5up: Det følger en perfekt i bevægelserne :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts