Hop til indhold

Jeg har fundet min gud - Agility.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Pris er underordnet:-) det fortolkningskursus jeg var på hvor johanna var underviser varede fra 9-16 hvilket var helt tilpas. Så måske deromkring?! Hvis chili og jeg kan køre med nogen er vi klar.. Også i december. Håber bare det så ikke bliver omkring 9 dec for der har jeg fødselsdag.. Hasselgaard ville være alletiders:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 174
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Pris er underordnet:-) det fortolkningskursus jeg var på hvor johanna var underviser varede fra 9-16 hvilket var helt tilpas. Så måske deromkring?! Hvis chili og jeg kan køre med nogen er vi klar.. Også i december. Håber bare det så ikke bliver omkring 9 dec for der har jeg fødselsdag.. Hasselgaard ville være alletiders:-)

Jeg vil rigtig gerne være med, men december er en travl tid for mig. Jeg holder øje med om det nu skulle være muligt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Pris er underordnet:-) det fortolkningskursus jeg var på hvor johanna var underviser varede fra 9-16 hvilket var helt tilpas. Så måske deromkring?! Hvis chili og jeg kan køre med nogen er vi klar.. Også i december. Håber bare det så ikke bliver omkring 9 dec for der har jeg fødselsdag.. Hasselgaard ville være alletiders:-)

 

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg synes måske nok at 7 timer er for meget.

 

Jeg har godt nok fået en "ny" hund i Nana, men alligevel.......:vedikke:

 

Og hvad pris angår, så ved jeg at Jeanette ikke har så mange penge og leje af hallen i så mange timer gør jo også kurset dyrere - og J. vil meget gerne med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg synes måske nok at 7 timer er for meget.

 

Jeg har godt nok fået en "ny" hund i Nana, men alligevel.......:vedikke:

 

Og hvad pris angår, så ved jeg at Jeanette ikke har så mange penge og leje af hallen i så mange timer gør jo også kurset dyrere - og J. vil meget gerne med :-D

 

Det var bare fordi du nævnte at det var for en hel dag.. Så tænkte at det nok var meget = det fortolkningskursus jeg var på mht. tiden. når johanna skrev at det var for en hel dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Så er der kommet datoer :-D

 

Søndag d.25/9

 

Søndag d.16/10

 

Lørdag d. 3/12

 

Er der nogle af de datoer der kan bruges?

 

Den 16/10 passer mig dårligt - ellers kan jeg de andre datoer :-D

den 3 december passer mig bedst tror jeg. Skal lige ha tjekket hvornår der er klub prøve/afslutning i lydigheds klubben før jeg kan sige om jeg kan.
Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der kommet datoer :-D

 

Søndag d.25/9

 

Søndag d.16/10

 

Lørdag d. 3/12

 

Er der nogle af de datoer der kan bruges?

 

Den 16/10 passer mig dårligt - ellers kan jeg de andre datoer :-D

 

Jeg kan alle tre datoer.

 

Men hvor meget vil du tro cirka prisen kommer op på??? Altså hvis vi nu er en 8-10 stykker???

 

Skal nemlig lige have bearbejdet manden, og det er lettere hvis man har en ca. pris siger min erfaring mig :lol:;-) Især når vi også står og skal på ferie til Dubai, og bruge en (hel) del penge der... :genert: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser ud til at flest (foreløbigt) kan d. 3 december :5up::banan:

 

Jeg finder lige ud af om Hasselgård er ledig den dag - for er den det ikke, kan det jo være lige meget (belært af de to sidste to vintre :mrgreen:)

 

Hvis alle kommer bliver vi 9 :klap:

JeanetteH

Sonja

Petrine

Chili con Caia

NannaSoko

Dorte

Linda

BlackGSD

Mig

 

:banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan:

 

Hvis alle kommer skal vi betale ca. 430 kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan alle tre datoer.

 

Men hvor meget vil du tro cirka prisen kommer op på??? Altså hvis vi nu er en 8-10 stykker???

 

Skal nemlig lige have bearbejdet manden, og det er lettere hvis man har en ca. pris siger min erfaring mig :lol:;-) Især når vi også står og skal på ferie til Dubai, og bruge en (hel) del penge der... :genert: :blink:

 

 

Fedt at du vil med :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for PB for havde da helt glemt det er her og sprugnet lidt hen over tråden da det var en agility tråd hehe og den liiiige kunne vente lidt :engel:

 

 

Jeg synes en hel dag vil være super Johanna kan skfitevis holde teori og praksis arbejde hvor vi kigger på hinanden ..

 

Jeg vil bvare meget gerne have et præcist oplag til hvad det vil handle om det er en lang tur for mig med bro og sådan så hvordan leg med legetøj min hund leger fint med legetøj så tænker mere motivation hvordan det hele kommer til at forløbe sig..

 

Bruger så mange penge på kurser og andet hundeværk så er helt klart intereseret bare nødt til at vide hvad det er vi betaler for så det ikke er et lignedne kursus jeg har været på før..

:genert:

 

d. 3 er fin for mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for PB for havde da helt glemt det er her og sprugnet lidt hen over tråden da det var en agility tråd hehe og den liiiige kunne vente lidt :engel:

 

 

Jeg synes en hel dag vil være super Johanna kan skfitevis holde teori og praksis arbejde hvor vi kigger på hinanden ..

 

Jeg vil bvare meget gerne have et præcist oplag til hvad det vil handle om det er en lang tur for mig med bro og sådan så hvordan leg med legetøj min hund leger fint med legetøj så tænker mere motivation hvordan det hele kommer til at forløbe sig..

 

Bruger så mange penge på kurser og andet hundeværk så er helt klart intereseret bare nødt til at vide hvad det er vi betaler for så det ikke er et lignedne kursus jeg har været på før..

:genert:

 

d. 3 er fin for mig

 

Det vil jeg også gerne vide :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...