Gæst Bakker Skrevet Juni 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2011 Jeg står og skal bruge en god dagligdags dyrlæge, bor i Køge gode erfaringer efterlyses! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Jeg synes min egen, Ølby Dyrehospital, er god. Ellers er der Herfølge Dyreklinik på Vordingborgvej. Der har vi også været et par gange.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bakker Besvaret Juni 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2011 Jeg synes min egen, Ølby Dyrehospital, er god. Ellers er der Herfølge Dyreklinik på Vordingborgvej. Der har vi også været et par gange.. Ølby er udelukket- men Herfølge er afgjort en mulighed... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 (rettet) Hvor langt væk fra Køge må det være? Jeg bruger Ayoe Weiland fra Solrød Dyreklinik og er meget tilfreds; både med behandling og priser. Jeg har også et godt indtryk til Anitha dernede fra, men jeg kender hende ikke så godt endnu. Hun aflivede Mollie for mig og selvom hun ikke kendte os, så blev hun alligevel så rørt af situationen og vores historie, at hun også måtte snøfte et par gange. Mollie syntes hun var mega sød, selvom Mollie altid har hadet dyrlæger og det er jeg taknemmelig for idag=at hun blev aflivet af en dyrlæge, som hun kunne lide. Redigeret Juni 28, 2011 af Inkognito Stavefejl i navnet og jeg havde glemt Anitha. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 28, 2011 Hvor langt væk fra Køge må det være? Jeg bruger Ayo Weiland fra Solrød Dyreklinik og er meget tilfreds; både med behandling og priser. Ja hende kan jeg også kun anbefale. Det var hende, der steriliserede Luna. Og hun ligger tæt på stationen, hvis nu man ikke har bil:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts