Gæst jannie Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 min hanhund har ingen klunker men har hængt fast på en hun hun nu kommer mit spørgsmål kan hunhunden blive gravid når der ikke er klunker på hanhunden og hvis det kan lade sig gøre så er der jo kun en vej og det er fortrydelsepille til hun hundenn vil gerne have svar fra nogle der har foestand på om det kan lade sig gøre da min dyrlæge siger at så længe han er sund og rask sker der ikke noget med at han mangler klunker kom med nogle svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 hvis hanhunden ikke er kastereret dvs den har stenene de er bare i bughulen, så kan den befrugte tæven, dvs der er risiko for at tæven er med hvalpe. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jannie Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 han er ikke kastereret det skete i nat vi passer nemlig hunhunden og fik at vide at hun ikke var i løbetid men det var hun så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hvor gammel er din hanhund? (Ikke at han ikke kan gøre hende gravid i en alt for ung alder) - jeg tænkte på om han måske skulle have fjernet klunkerne, hvis de ikke falder ned? Synes du skal prøve at google kryptorkisme, har ikke selv den store videnskab om det, men ved at mange får fjernet klunkerne efter en vis alder, da der vist er øget risiko for kræft når de ligger forkert. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jannie Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 han er 1 1/2 år og min dyrlæge siger at der skal ikke gøres noget så længe han er sund og rask jeg googlet det jeg overvejer også meget at gå til en anden dyrlæge da jeg er ikke sikker på det min dyrlæge siger jeg ville ihvertifalde blive meget ked af hvis det viser sig den har kræft Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Der er en risiko for både kræft og adfærdsproblemer for din hanhund, så længe testiklerne ligger i bughulen. Men især er der risiko for at han producerer hvalpe med samme problem - kryptorchisme er nemlig arveligt. Så tæven bør have en fortrydelsespille hurtigst muligt, og din hanhund må aldrig få lejlighed til at parre igen. Jeg ville nok skifte dyrlæge hvis jeg var dig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jannie Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 det ved jeg godt og hun skal til dyrlæge idag og få en og det var også et spørgsmål da jeg ikke var helt sikke på om der kunne ske noget da han ikke havde klunker men tak for svar til alle det har været en stor hjælp skifter dyrlæge da det ikke er iorden at sige at så længe han har det godt sker der ikke noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Hvis din hanhun ikke er steriliseret så har han da klunkerne, bare oppe i bughulen.Og kan også befrugte. Der er stor uenighed vedr hanhundes tilbageholdelse af stenene i bughulen,og jeg er i tvivl om der er ordenlig dokumentation for risico for testikelkræft, eller det er en skrøne.Dyrlæger er også uenige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts