Gæst Rakanishu Skrevet Juni 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2011 (rettet) Jeg har søgt i flere tråde her i forummet, men ikke fundet er klart og enkelt svar på om der findes et forsikringsselskab som; 1) forsikrer 100% 2) i hele hundens levetid 3) I dk og europa 4) med fast årlig selvrisiko Obs! På flere oversigter har jeg set at det tidligere var til at finde, men fx TopDk har ikke længere livsvarig dækning. SVAR VENLIGST KUN(!) HVIS DU ER 100% SIKKER PÅ AT DET SELSKAB DU SKRIVER TILBYDER DET, JEG SPØRGER OM Mvh Adam Redigeret Juni 27, 2011 af Rakanishu Dårlige svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Jeg tror, at dine bedste bud er Agria, Dyrekassen eller Alm. Brand - uden at jeg har været inde og læse det med småt hos dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Tror det er svært at finde en forsikring der dækker 100%, de fleste dækker vist 80%..? Livsvarige forsikringer er der heller ikke ret mange af - udover dem Dorte nævner er der vist kun Gartnernes. Men de dækker kun 80%, og har selvrisiko pr. sygdomsperiode, hvis jeg husker rigtigt. Ellers har jeg indtryk af at Agrias forsikring kan skræddersys ret meget - men så koster det også derefter. Agria er helt nye i Danmark, og kan derfor ha' nogle opstarts-tilbud? Det er ellers et gammelt betroet svensk selskab, det største indenfor forsikring af dyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Rakanishu Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Jeg tror, at dine bedste bud er Agria, Dyrekassen eller Alm. Brand - uden at jeg har været inde og læse det med småt hos dem. Ingen af dem, du hjælper med kan det, jeg beder om. Jeg bad om der er nogen der ved noget om emnet, som vil svare.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Ingen af dem, du hjælper med kan det, jeg beder om. Jeg bad om der er nogen der ved noget om emnet, som vil svare.. Så tror jeg ikke, at du kan finde nogen forsikringsselskaber. De tre, jeg nævnte (og så Gartnernes) er de eneste, som tilbyder livslang. - og jeg skal nok huske at lade være med at hjælpe dig en anden gang. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Ingen af dem, du hjælper med kan det, jeg beder om. Jeg bad om der er nogen der ved noget om emnet, som vil svare.. Jeg tror at vi allesammen har surfet nettet tyndt, dan gang vi skulle ha' forsikret vores hunde. Det er den eneste sikre måde at finde ud af det på, da forsikringsselskaberne ændrer deres forsikringer og vilkår jævnligt. Så med mindre der er nogen herinde, der for nylig har lavet det detektivarbejde det er, kunne du jo også gøre det samme - surf rundt på forsikringsselskabernes hjemmesider! Det er en jungle, så hvis du har så helt specifikke krav til din forsikring, er det nok sikrest at selv gøre grovarbejdet... Pøj pøj med det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Ingen af dem, du hjælper med kan det, jeg beder om. Jeg bad om der er nogen der ved noget om emnet, som vil svare.. Man må kun svare hvis man er 100% sikker.. Og det er jeg: Du er da rimelig flabet :hmm: Mon ikke du burde bruge din tid andetsteds end HF? Du kunne i stedet kontakte diverse forsikringsselskaber og selv præsentere dem for dine krav og kriterier? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Ingen af dem, du hjælper med kan det, jeg beder om. Jeg bad om der er nogen der ved noget om emnet, som vil svare.. Det er vist ikke for meget forlangt at du holder en ordentlig tone. Såvidt jeg ved er der ingen selskaber der dækker 100% Men i stedet for at spørge os herinde, som jo selv har lavet forabejdet inden vi valgte forsikring til vore hunde, kan du da bare ringe til hver enkelt forsikringsselskab og få svar direkte fra dem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juni 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2011 Troll? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts