Linda Skrevet Juli 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2011 eller mest Koda & Kaos se 00.37 hvor Kaos går i snigeren, koda virker ikke helt så skarp efter en vild løbetur virker han faktisk lidt som hun han ikke kan fidne kaos igen!! :stupid: [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Dejlige hunde:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 De er skønne! Kiki er da også rimeligt godt med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 KODA - I LOOOOOOVE YOU :lun: Fåk Kaos er blevet stor! Og sindssygt flot, elsker altså den der brune farve. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 De er skønne! Kiki er da også rimeligt godt med. Hehe ja men Kiki leger ikke men slås for det meste hehe hun er lidt hård men hvad de er jo vandt til hende KODA - I LOOOOOOVE YOU :lun: Fåk Kaos er blevet stor! Og sindssygt flot, elsker altså den der brune farve. Ja stor!!! Helt vildt det sygt som han er vokset han er større end Koda hehe han er skøn et være bullerhovede meget lidt selvkontrol i forhold til Koda men det vel nok mere min opdragelse der skinner igennem der hos kaos hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Hehe ja men Kiki leger ikke men slås for det meste hehe hun er lidt hård men hvad de er jo vandt til hende Ja stor!!! Helt vildt det sygt som han er vokset han er større end Koda hehe han er skøn et være bullerhovede meget lidt selvkontrol i forhold til Koda men det vel nok mere min opdragelse der skinner igennem der hos kaos hihi Eller manglende på samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Eller manglende på samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 De er skønne Ja stor!!! Helt vildt det sygt som han er vokset han er større end Koda I told you so Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hogan Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 (rettet) De er bare flotte dine hunde Det ser altid så sjovt ud når hunde sniger Redigeret Juli 1, 2011 af Hogan stavefejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Hvor er det en dejlig lille flok du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Juli 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 1, 2011 Hvilken dejlig lille film med dine skønne hunde.:hjerte: Vildt så stor Kaos er blevet. Holder han målene? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Hvilken dejlig lille film med dine skønne hunde.:hjerte:Vildt så stor Kaos er blevet. Holder han målene? altså han falder ofte ned når han prøver at ligge på skødet, samt når han ligger sig på armlænet i sofaen så han er nok blevet for stor i hans øjne I udstillingsverdenen vil han nok ikke klare sig fremragende tænker jeg, jeg synes han er smuk men han har slet ikke den elegance over sig som Koda og han må ikke blive højere da hehe men vidste da jeg købte ham at han ikke er lavet med udstilling i tankerne men regner med at prøve få ham udstillet på et tidspunkt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juli 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2011 Hej, Sikke nogle dejlige hunde du har :lun:og sjovt at se at de leger akkurat som min aussie ...............vildt og med fart over feltet:mrgreen:. (Min "stakkels" berner ka ik helt følge med;-)). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Juli 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Hej, Sikke nogle dejlige hunde du har :lun:og sjovt at se at de leger akkurat som min aussie ...............vildt og med fart over feltet:mrgreen:. (Min "stakkels" berner ka ik helt følge med;-)). V.H. Sille Hehe ja de er lidt vilde og de kender jo selvfølgelig hinanden godt så de tillader sig en del hos hinanden, men body slammere bliver der også delt ud i stor stil hehe men altid koda som går i rullefald og skal lige siges at nogle gange smider han sig selv så ikke altid han blvier "skubbet" omkuld hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Hvor er de skønne :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts