Umulia Skrevet Juli 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2011 Garmin har opkøbt firmaet Tri-Tronics, den førende producent af elektrisk "træningsudstyr" til hunde: Garmin | Newsroom | Press Releases Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Så bliver det da helt sikkert en TomTom... Vi har også snakket om, at købe en ny, så vi begge har en. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Så bliver det da helt sikkert en TomTom... Vi har også snakket om, at købe en ny, så vi begge har en. Den er jeg med på. Jeg har sådan en super billig en, jeg kunne hente ned på min telefon, men den er absolut ikke 100% pålidelig. Har kun hørt godt om TomTom. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2011 Jeg har også en tomtom, og det holder jeg da bare fast ved. Hun er nu oss god, hende Magda:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts