Gæst Maka Skrevet Juli 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2011 Jeg have ingen planer her til formiddag så derfor tog jeg hundene med i hundeskoven:-D Min store pige æææælsker vand så hun styrtede hen til lågen ind til søen "Må jeg godt komme ind mor, please please please":-D selvføelig måtte hun det, men så kom skuffelsen, søen var tøret ud hun rendte rundt og ledte efter den "Hurra mor her er stadig en mudderpøl, dejligt" så jeg fik så en halv grå labrador med hjem, men det må have været en hård tur for dem begge for nu ligger de og sover i fælleskurven:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Øv der ingen var til hende:cry:, men ellers ved Martha nu hvor der er et havebassin, som kan bruges:slem:. Dejlige billeder:lun: Var forresten i den hundeskov tidligere på ugen - super med alle de hunde til leg:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Øv der ingen var til hende:cry:, men ellers ved Martha nu hvor der er et havebassin, som kan bruges:slem:. Dejlige billeder:lun: Var forresten i den hundeskov tidligere på ugen - super med alle de hunde til leg:5up: Ja det er et rigtig godt sted:-D Vi har heldigvis en lille skov i nærheden med en rigtig plummersø så må vi en tur derned i eftermiddag:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2011 Årh hvor tarveligt:genert: Der skal da bare være vand, nå Dejlige billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 :hmm:Det ligner til forveksling søen i en af de hundeskove vi kommer i... Mon det er et tarveligt komplot mod alle vandhunde i DK i de varme sommermåneder:vedikke: Så er det jo godt man har stranden:blink: selv om den ligger lidt længere væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts