Aslan Skrevet Juli 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2011 Jeg syntes vi mangler billeder af magelige hunde Og jeg starter jo Aslan elsker puder både til hovedet, men så sandelig også til tallerken har jeg så fundet ud af :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Man skal da ha en hovedpude Og ligge blødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chica94 Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Min søsters gamle hund Jerry.. Det stakkels kræ rullede fra min seng og ned på gulvet helt viklet ind i min dyne... men så fik han da en undskyldning for at komme tæt på marsvinene:stupid: Havde ihvertfald ikke den dyne i en time for da han var færdig med at kigge på marsvin på hovedet faldt han i søvn i den stilling-.- Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Jeg vil lige forsøge med et lille bidrag (håber så, det lykkes) Det ser måske ikke særlig mageligt ud, men tror faktisk han nød det lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Er her snart serveret ? Man ligger på puder inde på sofaen Og blandt dem alle inde på sengen :hjerte: Man har da også sit eget øko-garvet møg-dyre fåreskind Og også når man spiser kødben ligger man blødt Man er vel sit menneskes lille sarte finke-røv :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Chase har sin helt egen lænestol. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Chase har sin helt egen lænestol. Årh den er da som købt til ham:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Magelig Også med pude Begge Liva'er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Chase har sin helt egen lænestol. Kan godt lide, at I lige har slået bensatsen ud, så han rigtig kan være der:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Kan godt lide, at I lige har slået bensatsen ud, så han rigtig kan være der:klap: Jamen selvfølgelig da, man skal da have plads til at strække ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 7, 2011 Alto´s ynglingsplads :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Tio har set hvordan vi andre sidder i sofaen:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Alto´s ynglingsplads :blink: Alto :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Cookie midt på gulvet i stuen og i "sin" seng:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lene77 Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 tja Sif kan skam sove på mange måde...her er to billeder hvor hun er helt færdig...har også et liggende et sted hvor hun har indtaget Benjamins autostol:blink: prøver at finde det:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 må kramme Alto nuuuuuuu :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Dejlig tråd!. :klap::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 må kramme Alto nuuuuuuu :lun: du kommer bare :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 flipsedyret kan virkelig magelighedens kunst :klap: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lene og Athena Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Her kan Granddanois sandelig også være med (de er født magelige) [ATTACH]45984[/ATTACH] En af Athenas hvalpe der har boet hos os et ½ års tid. [ATTACH]45985[/ATTACH] Athena i mosters sofa [ATTACH]45986[/ATTACH] Athena i hendes seng [ATTACH]45987[/ATTACH] Pyha det er hårdt at holde et stort hoved Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Coda Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Vi kan også være med... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeg flyttede om i stuen i går og smed de to fatboy's ovenpå hinanden i et hjørne mellem sofabordet og væggen. Det var Nanna ikke helt tilfreds med, men hun fik efter en del dansen omkring alligevel lavet en lille rede i sækkestol-bunken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 klassisk tio naar han slapper helt af. Han er lige saa hoj som min mand naar han ligger saaledes .ca. 186 cm. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 beklager den dårlige billedkvalitet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts