Hop til indhold

Vi fik vores fine roset i dag


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Nååårrrrhhh, hvor er hun fin :lun:

 

Vi fik sgu da ikke noget, da vi blev begyndermestre :cry:

 

Tsk.. Det gjorde Caia heller ikke :-(

 

Er meget misundelig.. Big time faktisk:genert:

 

Meeen ihh hvor er Luna bare smuuuuk, det klæder hende:banan:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Taark, vi blev Rally Begyndermestre i Albertslund d. 18. juni med Trine som dommer:-D

 

Sanne, vi fik en 3. plads, det er DET rosetten er for:-D Så jeg lige:oops::lol::lol:

 

Weird.

 

Liva fik to rosetter - 1 for begyndermester og 1 som 1. vinder.

Måske er det bare Kreds 4 som er lidt mere gavmild end de andre kredse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Weird.

 

Liva fik to rosetter - 1 for begyndermester og 1 som 1. vinder.

Måske er det bare Kreds 4 som er lidt mere gavmild end de andre kredse.

 

Det lyder sådan..

 

Vi fik et blåt bånd hvor der stod Rally begynder mester på ( Er ikke helt sikker, men tror der står sådan på båndet) og vi blev ovenikøbet Rally begynder mester i første forsøg med 100 point og 1 vinder på dagen.. Snyyyd:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Weird.

 

Liva fik to rosetter - 1 for begyndermester og 1 som 1. vinder.

Måske er det bare Kreds 4 som er lidt mere gavmild end de andre kredse.

 

Det er det nok.

 

Vi fik ikke nogen til de første 2 prøver.. Og den røde "strimmel" fik vi for Begyndermestre og rosetten er for 3. pladsen:-D

 

Tror det er meget forskelligt.. Til den ene prøve fik vi præmier fra Olivers, til anden prøve fik vi et knudereb. Og så her til vores 3. prøve de 2 ovenstående samt en facitliste, så vi kunne se, hvad vi blev trukket for:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder sådan..

 

Vi fik et blåt bånd hvor der stod Rally begynder mester på ( Er ikke helt sikker, men tror der står sådan på båndet) og vi blev ovenikøbet Rally begynder mester i første forsøg med 100 point og 1 vinder på dagen.. Snyyyd:mrgreen:

 

Pralemås:mrgreen:

 

Hvor er I bare seje!:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det er det nok.

 

Vi fik ikke nogen til de første 2 prøver.. Og den røde "strimmel" fik vi for Begyndermestre og rosetten er for 3. pladsen:-D

 

Tror det er meget forskelligt.. Til den ene prøve fik vi præmier fra Olivers, til anden prøve fik vi et knudereb. Og så her til vores 3. prøve de 2 ovenstående samt en facitliste, så vi kunne se, hvad vi blev trukket for:-D

 

Cool at du kunne se hvad I var blevet trukket for.. I LP får man nemlig også et stykke papir hvor man kan se ens point hvilket jeg synes er super godt.. De arbejder vist på at lave lidt ala det samme mht. Rally fortalte Frank mig..

 

Pralemås:mrgreen:

 

Hvor er I bare seje!:klap:

 

Jaa, det var vist lidt pral.. Men man må godt prale lidt engang imellem.. :oops::lol:

 

Og taaark^

Link til indlæg
Del på andre sites

Cool at du kunne se hvad I var blevet trukket for.. I LP får man nemlig også et stykke papir hvor man kan se ens point hvilket jeg synes er super godt.. De arbejder vist på at lave lidt ala det samme mht. Rally fortalte Frank mig..

 

 

 

Jaa, det var vist lidt pral.. Men man må godt prale lidt engang imellem.. :oops::lol:

 

Og taaark^

 

Det må man da ihvertfald:-D:5up:

 

Ja det ville være fedt.. For det hjælper.. så ved man, hvor man skal sætte ind.. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det må man da ihvertfald:-D:5up:

 

Ja det ville være fedt.. For det hjælper.. så ved man, hvor man skal sætte ind.. :-D

 

Ja, det ville være en kæmpe hjælp. Det er jo mange skilte man kommer igennem..

 

Man har selvf. en ide om hvor der er fejl henne, men alligevel... Det er ikke lige let at huske altid:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ja, det ville være en STORT hjælp, hvis man fik en seddel med fejlene - hvis der ellers er nogle, CCC :mrgreen:

 

Vi fik et fint rødt bånd til vores FØRSTE rallyprøve :hmm:

Der står Rally lydighed og så DKK logoet og så Begynder klasse

 

Har lige fundet vores frem.. Der står bare Rally Begynder klasse og så et logo med dansk shetland sheepdog klub logo på... Ikke engang begynder rally mester står der.. Ej hvor underligt...

Nåmen sådan er det bare...

 

Hahaha, fejl laver vi nu masser af... Vi er ikke perfekte:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Taark:-D Ja vi må hellere få nogle flere:engel::lol::lol:

 

Selvfølgelig skal i have det,:5up:...for i fortjæner det, og det mener jeg helt oprigtigt :-) ...bare din indstilling til det at have hund, er bevis nok :lun: for mig! :mrgreen:

 

Tillykke herfra!:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...