Hop til indhold

Hej alle sammen


Gæst Emmy
 Share

Recommended Posts

Jeg oprettede mig idag og ville lige sige lidt om mig selv og min hund Emmy :)

 

Jeg kommer fra Randers af, er 23år gammel. Har anskaffet mig en Irsk Setter Mix i begyndelsen af december 2009 sammen med min kæreste, Vi hentede hende i et bur som hun havde boet i, i måneder. Hun havde en pude i buret og det var det eneste:(. Vi faldt pladask for hende da vi så hende og tog hende direkte med hjem. Hun var meget sky og bange for andre mennesker og andre hunde og små dyr. Selv den dag idag kan hun blive forskrækket over hvis en lille hund gør af hende og halen kommer i mellem benene. Hun gør store fremskridt hver dag og hun er blevet meget eventyrlysten når vi tager til stranden med hende og i skoven ser vi en stor glæde i hendes øjne. Hun er begyndt at kunne lege med andre hunde, Men hvis de gør af hende bliver hun bange og vil væk.

 

Jeg håber at jeg kommer til at møde en masse rare mennesker herinde og kunne få nogle gode fif til at kunne hjælpe mig og min hund da vi har stadig mange ting der skal arbejdes med efter en dårlig start fra hun var hvalp.

 

Mvh Morten

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til :vinken:

 

Jeg er helt sikker på at du kan få en hel masse gode råd, og en masse hjælp til at træne din hund til at blive lidt mere sikker på sig selv!

 

Det er godt at vide at hun er kommet til et sted hvor hun bliver elsket og holdt af! Mange ville have fravalgt en hund som ikke var "perfekt"!

 

Igen; Velkommen til! :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Velkommen:vinken:

 

Hunde-forum er det helt rette sted når det kommer til gode råd, så spørg du bare løs;-)

 

Jeg glæder mig også til at se endnu flere billeder af hende.. Vi elsker at se billeder af hinanden hunde, og der findes mange billede tråde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Flere billeder af vovse tak!!!:genert:

 

Skal nok få taget nogle nye så jeg kan få hende vist frem. Hun betyder alt for os. Da vi fik hende vendte hele vores liv til det positive :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen, vi er et par stykker mere fra Randers.

Jeg har en lille venlig hund, så sig hvis vi skal mødes en dag.

 

Det lyder da dejligt, Vi kan da godt finde ud af noget en dag:)

Jeg er bare lidt nervøs for Emmy er ikke nogen lille hund hun har nogle store poter og kan være lidt vild når hun begynder og lege. Men vil da ikke have noget imod vi en dag finder ud af noget og kan gå en tur sammen:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder da dejligt, Vi kan da godt finde ud af noget en dag:)

Jeg er bare lidt nervøs for Emmy er ikke nogen lille hund hun har nogle store poter og kan være lidt vild når hun begynder og lege. Men vil da ikke have noget imod vi en dag finder ud af noget og kan gå en tur sammen:5up:

 

Regnede også med det skal være gåtur med hunden i snor.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...