Hop til indhold

Det går som en leg...


Amocca
 Share

Recommended Posts

Har trænet meget meget lidt med dem begge indtil videre :oops: kontakttræning med Johna og lidt hyggeøvelser med Karla ... Og jo Johna blander sig. Så har sat babygitter op foran køkkendøren og så skiftes de til at være på

 

Sådan gjorde jeg også med Iso da hun var hvalp. Jeg "fake-trænede" så med Frostie, egentlig var det kun træning for Iso i at holde sig i ro, selv om jeg lavede noget med Frostie. Og det endte med at jeg faktisk kunne træne agility i haven med dem begge, hvor Iso var rigtig dygtig til at bli' liggende medens Frostie trænede. Frostie havde lidt mere svært ved det, men det gik da! ;-) Tror det er en ting man bli'r rigtig glad for at man har trænet helt fra lille af...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Sådan gjorde jeg også med Iso da hun var hvalp. Jeg "fake-trænede" så med Frostie, egentlig var det kun træning for Iso i at holde sig i ro, selv om jeg lavede noget med Frostie. Og det endte med at jeg faktisk kunne træne agility i haven med dem begge, hvor Iso var rigtig dygtig til at bli' liggende medens Frostie trænede. Frostie havde lidt mere svært ved det, men det gik da! ;-) Tror det er en ting man bli'r rigtig glad for at man har trænet helt fra lille af...

 

Man bliver rigtig glad for det.. :5up:Jeg har brugt det meget her hjemme bare.

Caia er klart den bedste til at blive liggende i mens jeg render rundt og træner med Chili.. Caia forholder sig helt rolig, hvorimod Chili godt kan små skabe sig lidt når det er den anden vej rundt... :roll::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan gjorde jeg også med Iso da hun var hvalp. Jeg "fake-trænede" så med Frostie, egentlig var det kun træning for Iso i at holde sig i ro, selv om jeg lavede noget med Frostie. Og det endte med at jeg faktisk kunne træne agility i haven med dem begge, hvor Iso var rigtig dygtig til at bli' liggende medens Frostie trænede. Frostie havde lidt mere svært ved det, men det gik da! ;-) Tror det er en ting man bli'r rigtig glad for at man har trænet helt fra lille af...

 

Det tror jeg du ar ret i... Hvis man ikke sætter babygitter for, så sker det her :mrgreen:

 

6b9caa34.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst c_milton

Det er jo simpelthen bare en fantastisk hun du har i Karla.... Håber virkelig det kommer til at gå lige så godt hos os..

Vi skal hente vores "lille" hvalp på Fredag, en Welsh Corgi Cardigan på nu 12 uger (vi kunne ikke hente før, da vi først har ferie nu!) og vi har i forvejen en Jack Russel tæve(tweety) på knapt 3 år! Er meget spændt!

Det er min første hund, min kæreste havde nemlig tweety da vi flyttede sammen sidste år! ;o)

 

GLÆDER MIG!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååårmen.... Skal man gøre noget kan man jo ligesågodt gøre det med stil :rolleyes:

 

Johna har netop haft sit første uheld af pølleslagsen indenfor... Desværre kolliderede dette uheld med hendes første gang med dårlig mave :???: og det blev så udført i en kurv med rent vasketøj :damn:

 

Yum yum

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååårmen.... Skal man gøre noget kan man jo ligesågodt gøre det med stil :rolleyes:

 

Johna har netop haft sit første uheld af pølleslagsen indenfor... Desværre kolliderede dette uheld med hendes første gang med dårlig mave :???: og det blev så udført i en kurv med rent vasketøj :damn:

 

Yum yum

 

Hi hi, godt gået Johna! ;-) Og god bedring med den dårlige mave...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst malula

Uheld sker - og når det er dårlig mave kan man jo ikke skælde ud, vel :lun:

 

Det er super dejligt at følge med her - men det bliver man jo ikke mindre skruk af! :fornaermet:

 

De er bare så skønne begge to og jeg er da især imponeret af Karla Superhund :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Johna hat været afsted helt alene hele efetrmiddagen og aftenen idag. Jeg tog hendemed til Randers for at besøge min veninde som har et stutteri. Så Johna har mødt staldkatte, heste og familiens børn og voksne labrador... Og hun tog bare alting i stiv pote... Fuldstændig kold over at være ude på egen pote :cool:

 

Da Karla var lille fulgte hun mig overalt når vi var på fremmed grund... Men hende her? Nope... Jeg kunne både gå på toilet og ud at ryge... Hun tullede bare rundt, legede, charmede og hyggede sig...

 

Nå ja, og så mødte hun for første gang det fantastiske koncept: hestepærer :mums: gode sager :5up:

 

Men hvor var det dog fantastisk at se begges gensynsglæde da vi kom hjem... De legede uafbrudt i over en halv time efter Karla havde hilst på mig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så har Johna været ved dyrlægen og få sin 12 ugers vaccine og generelt hvalpetjek...

 

Masser af ros for en fin lille hvalp i topform. Glad og fro var hun også og ligeglad med at blive rodet med... Hun mærkede overhovedet ikke stikket, hun havde travlt med at spise guffer :mrgreen:

 

Da vi skulle betale stod der en 13 ugers border terrier hvalp og ventede på at komme ind... det var vist love at first sight for dem begge... :lol: hop hop, knur, knur...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...