Trei Skrevet Juli 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2011 For et stykke tid siden lovede jeg at vise billeder som jeg har taget med mine nye mobil og her kommer de endelig... Billederne sammen med Elvis (ham med ørerne ) er taget på en riiiigtig diset og regnfuld dag. Billedet hvor hun står på stranden og hvor hun taler med Kina er taget på en almindelig gråvejrsdag. De andre billeder er taget på almindelig godt vejr-sommer-solskinsdage. 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Og lidt at sammenligne med, så er her lidt billeder, der alle er taget på en overskyet strand... bortset fra billede 38, hvor solen lige tittede frem. På det første billede var det meningen at Ozzie skulle sidde og se smuk og og så sidder hun bare og ser fjollet ud. På det andet billede - normale hunde henter bolden i vandet og løber tilbage med den... Ozzie bakker ind halvdelen af gangene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Fantastiske billeder:lun: Ozzie er så smuk:lun: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Ozzie :lun: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Hvor er I søde! :kys: Og altså der skulle selvfølgelig stå i andet indlæg at de billeder er taget med mit store kamera på en overskyet strand. :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 For et stykke tid siden lovede jeg at vise billeder som jeg har taget med mine nye mobil og her kommer de endelig... Billederne sammen med Elvis (ham med ørerne ) er taget på en riiiigtig diset og regnfuld dag. Billedet hvor hun står på stranden og hvor hun taler med Kina er taget på en almindelig gråvejrsdag. De andre billeder er taget på almindelig godt vejr-sommer-solskinsdage. Elsker de to sidste billeder :lun::lun: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Og lidt at sammenligne med, så er her lidt billeder, der alle er taget på en overskyet strand... bortset fra billede 38, hvor solen lige tittede frem. På det første billede var det meningen at Ozzie skulle sidde og se smuk og og så sidder hun bare og ser fjollet ud. På det andet billede - normale hunde henter bolden i vandet og løber tilbage med den... Ozzie bakker ind halvdelen af gangene. Årh hun er bare SÅÅÅÅÅÅ dejlig altså :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Ej hvor er hun bare smuk :lun: Og hvor kan hun se follet og kær ud :lol: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 åhhh jeg vil kysse og kramme 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Hvor er hun bare smuk . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2011 Ultra-meget-forelsket 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Hvor er I bare søde!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Jeg kommer og kidnapper hende en dag :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Jeg kommer og kidnapper hende en dag :hjerte: Kan du ikke nøjes med at blive ligget lidt på og slikket i hovedet? Hun elsker gæster der forstår at de er skabt til at hun skal ligge på dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Kan du ikke nøjes med at blive ligget lidt på og slikket i hovedet? Hun elsker gæster der forstår at de er skabt til at hun skal ligge på dem. Mnnnh :hmm::hmm: OKAY . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Mnnnh :hmm::hmm: OKAY . Så skal jeg nok sørge for at hun ikke har for slem ånde den dag... nogle gange er hun ved at tage livet af intetanende gæster. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Så skal jeg nok sørge for at hun ikke har for slem ånde den dag... nogle gange er hun ved at tage livet af intetanende gæster. Bare hun ikke lugter af fisk, så er jeg ligeglad . Vil virkelig gerne med hende en dag :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Bare hun ikke lugter af fisk, så er jeg ligeglad . Vil virkelig gerne med hende en dag :hjerte: Det er noteret. Og ja, det er da en skam vi bor så langt fra hinanden. Vi elsker nemlig Ozzie-glade gæster og så tror jeg også at Luxen og Ozzen kunne hygge sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Det er noteret. Og ja, det er da en skam vi bor så langt fra hinanden. Vi elsker nemlig Ozzie-glade gæster og så tror jeg også at Luxen og Ozzen kunne hygge sammen. Synes bare i skal flytte til Sjælland :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Synes bare i skal flytte til Sjælland :blink: Haha der går nok lige et par år. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Haha der går nok lige et par år. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts