Gæst azza Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 Hejsa allesammen.. Jeg hedder camilla og har en overskøn (Ret så fræk) labrador blanding på ca. halvandet år. Hun er født en dejlig dag :blink: (født: 30-12-2006) Hun hedder azza og er rigtig forkælet :pift: Jeg er selv 14 år og elsker at bruge alle mine penge på at gøre min lille skattebasse glad Hun er virkelig menneske glad og hvis hun stikker af og vi ikke kan fange hende, skal en fremmed bare sige "Kom her lille vovse" og så er hun der :blink: Jeg kan forhåbenlig få hjælp med hendes problemer, og få en masse hunde venner Kram Camilla. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Hej Camilla og Azza:vinken: Der er helt sikkert en masse gode råd at hente herinde, velkommen til:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Hej og velkommen til Og råd er der mange af herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst T_Martinsen Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Hej camilla velkommen herind Håber du bliver glad for at være her :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Hej Camilla, velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Tusinde tak alle sammen Er sikker på jeg vil elske det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Velkommen. Har du ikke gået til træning med hende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Hej og velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst azza Besvaret Juli 28, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 Tak Tak.. Men nej har ikke gået til træning med hende.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret August 4, 2008 Rapporter Share Besvaret August 4, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts