Gæst spitZ Skrevet Juli 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2011 Har købt en buster cube mini, men kan altså ikke finde ud af at åbne den:confused: Der står i den lille folder som følger med at man skal stikke en finger i hullet og dreje til "max". Der står bare ikke max på, der står åben eller lukket. Så står der man skal dreje videre til man høre et klik og så skulle den kunne tages ud. Men jeg kan ikke få den til at "klikke" uanset hvilken vej jeg drejer? Går ud fra brugsanvisningen er til de store, kan de passe at de små ikke kan åbnes? Synes selv jeg har drejet ret hårdt, i hvertfald så det begynder at gøre ondt i fingeren, men jeg vil jo heller ikke ødelægge den hvis den nu ikke kan åbnes. Her troede jeg det var min hund som skulle mentalt udfordres af dimsen:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Så vidt jeg erindrer, så skal man dreje så langt så man tænker: det kan ikke være rigtigt det her... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Så vidt jeg erindrer, så skal man dreje så langt så man tænker: det kan ikke være rigtigt det her... Haha, hurra det virkede! Det er selvfølgelig heller ikke smart hvis hunden lige får den ud og prøver at sluge den... ¨ Av min finger! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Skal man dreje? Jeg smider bare foder ned gennem hullet:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Skal man dreje? Jeg smider bare foder ned gennem hullet:oops: Det er så den kan gøres ren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Det er så den kan gøres ren Aaah.. sådan noget gør jeg ikke:lol: Det er jo bare tørfoder, der kommer i.. Hos os ihvertfald:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Aaah.. sådan noget gør jeg ikke:lol: Det er jo bare tørfoder, der kommer i.. Hos os ihvertfald:-D Det er nok heller ikke så vigtigt... Irriterede mig bare lige at jeg ikke kunne åbne den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2011 Det er nok heller ikke så vigtigt... Irriterede mig bare lige at jeg ikke kunne åbne den Ja, jeg anede så slet ikke at man kunne:-D Så jeg lærte da oss noget i dag:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kurt_lind Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Røret er næsten umuligt at dreje ud, uden værktøj. Har du en mindre tang med håndtag belagt med plastik/gummi, så stik det ene håndtag ind i røret og pres til så du kan få røret til at følge med. Drej røret i retning "mod uret" indtil du hører et knæk. Nu kan røret tages ud, som sidder fast med 3 greb, der skal passe i terningen. Formålet med at tage røret ud er, at vaske terningen med mellemrum for at minimere vækst af bakterier. Hilsen Kurt Lind Jørgensen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Røret er næsten umuligt at dreje ud, uden værktøj. Har du en mindre tang med håndtag belagt med plastik/gummi, så stik det ene håndtag ind i røret og pres til så du kan få røret til at følge med. Drej røret i retning "mod uret" indtil du hører et knæk. Nu kan røret tages ud, som sidder fast med 3 greb, der skal passe i terningen. Formålet med at tage røret ud er, at vaske terningen med mellemrum for at minimere vækst af bakterier. Hilsen Kurt Lind Jørgensen Det er dit navn som står uden på terningen Er det dig som har lavet den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kurt_lind Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Det er korrekt. Jeg er opfinder af Buster Cube'n, men har intet at gøre med produktionen. Den produceres og sælges af firmaet Kruuse A/S. Hilsen Kurt Lind Jørgensen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Vi bruger den der hedder Soft Buster Cube, den skulle være lidt blødere materiale (ikke meget dog), men den bliver kun brugt, når underboen er på ferie Fantastisk opfindelse:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Det er korrekt. Jeg er opfinder af Buster Cube'n, men har intet at gøre med produktionen. Den produceres og sælges af firmaet Kruuse A/S. Hilsen Kurt Lind Jørgensen Genial opfindelse :5up: Har fundet ud af jeg kan åbne den med fingeren hvis jeg trykker lidt ind på cylenderen samtidig med jeg drejer. Vi bruger den der hedder Soft Buster Cube, den skulle være lidt blødere materiale (ikke meget dog), men den bliver kun brugt, når underboen er på ferie Fantastisk opfindelse:-D Ja, kvinden som jeg snakkede med i butikken, var også så ærlig at advare mig om hvor meget den larmer på trægulve. Har dog gulvtæpper i hele lejligheden så det bliver ikke noget problem. Sad faktisk lige i går og tænkte på hvorfor den ikke var lavet i blødere materiale, så ikke den model du snakker om i butikken. De burde da bare laves i samme gummi som kongerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kurt_lind Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Det unikke ved den oprindelige Buster Cube, er den indvendige sneglgang, der tvinger hunden til at rotere terningen, for at få foderet ud. Det er også tiltænkt at røret skulle kunne tages ud, for at kunne rengøres. Endelig skulle det også være muligt, at kunne justere sværhedgraden. Alt dette gjorde det nødvendigt, at benytte et forholdsvis tyndt og hårdt materiale. Det har altid været et problem med den larm, terningen afgiver, når hunden leger med den, men flere materialer blev testet, som ikke kunne stå for evt. hundens forsøg på at bide terningen i stykker. Så kompromis'et blev et sikkert materiale fremfor flere ulykker med hunde. Jeg har selv erfaret med mine hunde, at de med tiden begynder at skubbe terningen i en cirkel. Dette for at begrænse energien på at tømme terningen, og dette gør også, at den ikke længere bliver banket ind i karme og fodlister. Hilsen Kurt Lind Jørgensen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Jeanette> oplever du at soft cube er mere støjsvag? Jeg solgte vores igen, da jeg ikke gad høre på den på trægulvene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts