Aslan Skrevet Juli 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Vi købte SUPER kæmpe bold igår, til den lille bro-basse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Hvor er han glad for den - lever bolden stadig? Synes han prøver at bide hul Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Hehe den synes han er sjov:-D Holder den endnu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Hvor er han glad for den - lever bolden stadig? Synes han prøver at bide hul Han prøver at finde et sted hvor han kan få ordentlig fat....... men den er for stor :lol: Normalt kan han jo have en alm fodbold i munden uden problemer, men ikke den her Og ja den er levende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Hold da fast - det kan man kalde en broholmer bold:mrgreen:. Hvor er han sød, når han prøver at bide fast, så han kan løfte den:lun: - god underholdning:5up: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 Hvor er han sød! Og en god bold, det var måske sådan én Iso skulle ha' - hun bider hul i alt... 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Golden Besvaret Juli 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 10, 2011 :klap: Han er ligeså lækker som han er stor. Gad godt ha' et kys af ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 :klap: Han er ligeså lækker som han er stor. Gad godt ha' et kys af ham Du kan komme og underholde ham i dag imens vi andre klipper hæk Erj, du bor ikke så langt væk, du må gerne komme og få en kop kaffe en dag :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Skøøøønne Aslan! Jeg er vild med hans udtryk, altid! Gad også godt ha sådan en bold til Buddy, han bider også alle bolde i stykker på no time! Ps. hvem er musikken med???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Jeg sidder med padden så kan ikke se videoen pga. Den måde du linker på kan ikke engang finde den på din youtube profil. Må huske at kigge når jeg er på computeren næste gang. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Skøøøønne Aslan! Jeg er vild med hans udtryk, altid! Gad også godt ha sådan en bold til Buddy, han bider også alle bolde i stykker på no time! Ps. hvem er musikken med???? Ja han får lavet nogle gode udtryk med de rynker :lol: Toppen af poppen, anna david synger en af hug's sange :5up: (natsværmer) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Skøn video :klap: lækker aslan ser ud til at nyde sin nye bold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Ja han får lavet nogle gode udtryk med de rynker :lol:Toppen af poppen, anna david synger en af hug's sange :5up: (natsværmer) Aaaarh tak - syntes nok, jeg havde hørt den før :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Rigtig dejlig video :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts