Gæst chand312 Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Hej hunde forum ville lige høre om der er nogen af jer der har en hund der kan finde på at smugle sit udendørs legetøj med ind. var ude for i går søndag 10-7-2011 at min hund var ude i haven som den plejer min teressedør stod åben da det jo var godt vejr så min hund frit kunne løb ud og ind. det skete så den have smuglet et piv dyr med ind og gemt det i huset.(alle den pivdyr er ude i haven da jeg ikke gider høre på dem konstant indenfor). om aftenen da jeg så sad i min sofa og så tv mente min hund nu at det var tid til leg og fandt det pivdyret frem, hvorefter jeg smed det ud igen syntes det er en meget gennemtænkt adfærd i forhold til det er en hund, så ville høre om nogen har oplevet noget ligende, (min hund er en rottweiler han på halvandet år ca.) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hej hunde forum ville lige høre om der er nogen af jer der har en hund der kan finde på at smugle sit udendørs legetøj med ind. var ude for i går søndag 10-7-2011 at min hund var ude i haven som den plejer min teressedør stod åben da det jo var godt vejr så min hund frit kunne løb ud og ind. det skete så den have smuglet et piv dyr med ind og gemt det i huset.(alle den pivdyr er ude i haven da jeg ikke gider høre på dem konstant indenfor). om aftenen da jeg så sad i min sofa og så tv mente min hund nu at det var tid til leg og fandt det pivdyret frem, hvorefter jeg smed det ud igen syntes det er en meget gennemtænkt adfærd i forhold til det er en hund, så ville høre om nogen har oplevet noget ligende, (min hund er en rottweiler han på halvandet år ca.) Ha ha - ja hunde er snu!!! Jeg tror at alle mine hunde har smuglet legetøj, både taget indendørs ting med ud, og omvendt. Og sjovt nok virker det som om hundene og vi mennesker har helt omvendt syn på hvilke ting der passer bedst inde, og hvilke der passer bedst ude... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Alt vores legetøj må være både indendørs og udendørs, så lige der ha vi ikke oplevet det... Men Karla pakker tilgengæld taske... Så hvis vi skal nogensteder har vi altdi ekstra sager med, aom jeg ikke har pakket... Ligesåsnart vi ankommer til vores bestemmelsessted, så skal hun i tasken og finde de ting hun selv har taget med, som åbenbart er langt bedre end de ting jeg synes hun skulle have med De er ikke dumme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Chinook smugler overhovedet ingenting. Vi har ting der hører til inde og ude, men han tager bare tingen i munden og ræser for fuld fart ud af døren - der er intet hemmeligt ved det :klap: Så om aftenen (eller inden det regner) render jeg rundt og bytter rundt på tingene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Hej, Min ene hund forsøger at smugle kødben med ind, så han kan spise dem i ro og fred under køkkenbordet..............men (klamme)ben hører til udenfor:mrgreen:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts