Gæst Mikkels Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Hej alle . Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig. Jeg har gentagende gange set en speciel race hund, men kan bare ikke finde den. Den ligner en collie, bare med kortere hår, lidt mindre også er den krid hvid. Er der nogle der ud fra disse oplysninger kan fortælle mig hvilken hund det er? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Måske en japansk spids? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mikkels Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Det var da vidst lige præcis den jeg ledte efter! Tusinde tak skal du have Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mikkels Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Ved du eller nogle af jer andre evt. hvordan den Japanske spids er når man har allergi? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 Ved du eller nogle af jer andre evt. hvordan den Japanske spids er når man har allergi? Dårlig. :blink: Den fælder en del og er absolut ikke allergivenlig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mikkels Besvaret Juli 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2011 OKay Mange tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Hvis du søger en allergivenlig race skal du kigge pudler eller bichoner.. Prøv at google fx Bichon havanaise Coton de tulear Løwchen Bichon frise Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts