Hop til indhold

operationssår der ikke vil hele


søster lagkage
 Share

Recommended Posts

de ER nok ret dyre :hmm: men tilgengæld elsker jeg dem højt og de er så dygtige. og mon ikke københavn generelt har svært ved at konkurrere prismæssigt med nordjylland?

 

Vil umiddelbart mene at de fleste dyrlæger tager omk. 2000,- (+/- 500,-) for en kastration. Og vores dyrlæge ligger i Valby, KBH :-D. Men altså det vigtigste er jo at I er tilfredse med jeres dyrlæge.

 

Til Lille-Louie, så er det vist meget normalt, at man får smertestillende med hjem - mener at Buster var dækket ind for resten af (operations)dagen, så det medfølgende var til de efterfølgende dage. Men godt at det er gået godt.

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock:

 

nu tog jeg mig sammen og hev i knuden. se lige, hvad der kom ud :shock:

 

[ATTACH]46464[/ATTACH]

 

en kæmpe knude og ca. 3 cm snor :shock: ja, som i nok kan se på smileyerne er jeg rimeligt chokeret :lol: men altså - skulle det ikke have opløst sig for længst, nu efter en hel måned? halfdan er lidt rød lige hvor knuden sad, det forstår man jo godt, og han har også slikket en masse. jeg håber, at han kan holde sig fra det nu, og så vil jeg være flittig med fucidermen, indtil det er helt fint og helet.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja jeg undrer mig også, måske skal knuden (som jo sad udvendigt) sådan falde lidt af - når den indvendige tråd forsvinder? jeg mindes ikke, at de sagde noget om, hvor længe tråden var om at opløses - men jeg havde tænkt over, at der ligesom var en blålilla stribe under det fine hud på det nye ar - det må jo have været tråden. jeg håber og tror, at det her var hvad der skulle til, for at såret for alvor bliver til ar. men yddrk, det var godt nok grænseoverskridende, jeg er jo damen der ikke engang kan pille en flåt af! heldigvis opdagede han vist slet ingen ting, og han har faktisk ikke forsøgt at slikke siden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Var det den tråd, der sad i den lille åbne del af såret ? Så er der jo ikke noget at sige til, at det var generet. Men godt du fik deet ud.

 

ja, det var det, og så kom der altså en hel masse tråd med ud, da jeg endelig tog mig sammen og hev :genert: satser stærkt på, at det var årsagen til hans stadige irritation, han virker allerede mindre irriteret. det er kun lige hvor knuden sad, at det endnu ikke er helet helt. det er lidt rødt og irriteret lige der, men med fuciderm håber jeg, at det meget snart er helt fint og færdigt. resten er allerede blevet et fint ar.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Ja, jeg tro også, at det var det der irriterede. Jeg tror, at når tråden ikke opløser sig selv, kommer det til at sidde som et hår, der vokser ind ad eller vokser vandret lige under huden og danner lidt betændelse eller byldagtigt omkring sig. Godt du tog mod til dig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...