Dogue1 Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 Vi er lige kommet ind fra nat turen... Vi mødte en ny hunde ejere med en 9 ugers kleiner münsterlænder:lun: Den er jo bare en lille mundfuld siger manden. Jeg kan jo kun svare at det er så godt som usandsynligt at lexus ville gøre den noget ondt.. Lexus nærmest kravler hen til hvalpen som er en anelse usikker, men efter at hvalpen lige fik snuset til lexus var der ingen usikkerhed tilbage. Hvalpen nærmest hag i lexus' hængemule og de to hunde hyggede i et par minutter, hvor lexus rullede rundt og smed sig ned. Op igen og ned i legebuk. Hvallpen hen og slikke lexus i mundvigen, rundt om lexus og op og bide i mulen:lol::lol: Fars dejlige dreng:lun: Lexus the fighting dog Nåja, og manden var dybt imponeret over lexus' måde at håndtere hvalpe på. God nat og sov godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Dejlige Lexus:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Lexus må tø mig op til enhver tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dogue1 Besvaret Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Lexus må tø mig op til enhver tid Kom du bare forbi, Lexus tør dig op, og lene og jeg gir kaffe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juli 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 13, 2011 :5up: jeg synes altså Lexus lyder lidt dejlig:lun: vi har selv en rottweiler, og har ofte oplevet folk valgte os/skov fra når de så Rex:cry: men vi har haft en lignende oplevelse med en hvalp - 5 mdr og synes Rex var bare super, så de to hyggede en times tid i hundeskoven:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts