Hop til indhold

Splinten, mor og mig!!

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

SE! Min træningsstjerne!

[media]

[/media]

SE! Jeg ødelægger min træningsstjerne!

[media]

[/media]

SE! Glæder du dig ikk til at dømme os i rally-o?? :banan:

[media]

[/media] Redigeret af Buddha
Link til indlæg
Del på andre sites

Ååååårh :hjerte:

Hold op hvor er de søde - og sikke du udfordrer Voodoo!!! Legetøj og Motorer overalt som forstyrrelse - dygtig vaps :5up:

Og Motor er klar til Championklassen - går pænere på højre side end mange af dem, jeg ser derude!

(og jo.... jeg er den søde dommer, der giver point for glade, hoppende hunde - det er dog ikke altid de andre dommere er helt enige med mig :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ok vi rydder altså ikke så tit op, men klart god distraktion :mrgreen: Voodoo er SÅ interesseret i at lave noget for en godbid (til gengæld er han så max blank med foderbolde i alverdens afskygninger, han fatter dem slet ikke :lol:)

Glæder mig sååå meget til at starte til træning med ham! Desværre først i næste måned..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

11 uger i forgårs :-D

Det er mærkeligt at så mange trænere holder lang sommerferie, alle får jo hvalpe om sommeren.. jeg har jo brug for at lære at lære min hund noget, altså.

Link til indlæg
Del på andre sites

11 uger i forgårs :-D

Det er mærkeligt at så mange trænere holder lang sommerferie, alle får jo hvalpe om sommeren.. jeg har jo brug for at lære at lære min hund noget, altså.

Det er bare sååå irriterende.

Jeg vil også bare gerne i gang, men alle holder sommerferie. Maggie er meldt til hos retrieverklubben, som starter 18/8 og ringtræning, som først starter "sidst i august". DKK Esbjerg har slet ikke tilmelding på deres hjemmeside endnu :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites