Gæst Buddha Skrevet Juli 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 (rettet) SE! Min træningsstjerne! [media] [/media] SE! Jeg ødelægger min træningsstjerne! [media] [/media] SE! Glæder du dig ikk til at dømme os i rally-o?? :banan: [media] [/media] Redigeret Juli 12, 2011 af Buddha Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Hihi hiiii Jeg vil ha Voodoo! Send straks med post! Og Motor siger Hugo lige - send dem begge nu! Ih de er søde mand! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Selvom jeg ikke er smm, så skriver jeg lige alligevel.. Hvor de dygtige, de to smukke drenge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Er heller ikke sikker på SMM giver sådan vildt mange point for at ens hund sidder/står/hopper på bagben, måske i kan dømme os lige i dén? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Jamen, man kan jo ikke lade være med at kigge alligevel og blive tilpas imponeret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 De får topkarakter herfra! For arbejdsglæde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Ååååårh :hjerte: Hold op hvor er de søde - og sikke du udfordrer Voodoo!!! Legetøj og Motorer overalt som forstyrrelse - dygtig vaps :5up: Og Motor er klar til Championklassen - går pænere på højre side end mange af dem, jeg ser derude! (og jo.... jeg er den søde dommer, der giver point for glade, hoppende hunde - det er dog ikke altid de andre dommere er helt enige med mig ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 :hjerte::hjerte::hjerte: Nuuuur! Ihhh hvor bliver I bare dygtige... :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Altså, motor går pænere plads på den forkerte side end mange hunde der går på den rigtige side :5up: så det må være et 10 tal - og så er jeg ganske imponeret over at voodoo følger efter dig, da motor får godbidssøg :shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Kors hvor er de dog kære :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Ok vi rydder altså ikke så tit op, men klart god distraktion Voodoo er SÅ interesseret i at lave noget for en godbid (til gengæld er han så max blank med foderbolde i alverdens afskygninger, han fatter dem slet ikke ) Glæder mig sååå meget til at starte til træning med ham! Desværre først i næste måned.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Enig det er faktisk ret bravo - hvor gammel er ham den lille pelstingest nu? Det er flot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 11 uger i forgårs Det er mærkeligt at så mange trænere holder lang sommerferie, alle får jo hvalpe om sommeren.. jeg har jo brug for at lære at lære min hund noget, altså. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 11 uger i forgårs Det er mærkeligt at så mange trænere holder lang sommerferie, alle får jo hvalpe om sommeren.. jeg har jo brug for at lære at lære min hund noget, altså. Det er bare sååå irriterende. Jeg vil også bare gerne i gang, men alle holder sommerferie. Maggie er meldt til hos retrieverklubben, som starter 18/8 og ringtræning, som først starter "sidst i august". DKK Esbjerg har slet ikke tilmelding på deres hjemmeside endnu :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Juli 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 12, 2011 Årh, hvor er han bare dygtig, jeres lille prut :5up: Og han kan allerede gå pænt på højre side - imponerende :klap: De er bare så smukke, begge hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts