Hop til indhold

Tandskift, et blodbad

AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Uhh altså! Min lille prinsesse Bella på knap 5 mdr. har gang i det helt store tandskift! Jeg har forklarer hende at tandfeen kun kommer for hver 5. tand som lægges i samlingen (dem der falder af ude i haven tæller ikke), for ellers kunne tandfeen ikke lave andet....

I dag røg der to højrnetænder og en kindtand. Sikke et blodbad! Og moren bliver helt dårlig af alt det blod. Og undskylder panisk til ejeren af bernerhvalpen med det tidligere hvide, nu blodrøde bryst...

Jeg kan kun glæde mig til hun er færdig med at skifte tænder. I mellemtiden finder vi trøst i Poul Kjøllers sang om rokketanden. Bella ELSKER når der bliver spillet på sax:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhh altså! Min lille prinsesse Bella på knap 5 mdr. har gang i det helt store tandskift! Jeg har forklarer hende at tandfeen kun kommer for hver 5. tand som lægges i samlingen (dem der falder af ude i haven tæller ikke), for ellers kunne tandfeen ikke lave andet....

I dag røg der to højrnetænder og en kindtand. Sikke et blodbad! Og moren bliver helt dårlig af alt det blod. Og undskylder panisk til ejeren af bernerhvalpen med det tidligere hvide, nu blodrøde bryst...

Jeg kan kun glæde mig til hun er færdig med at skifte tænder. I mellemtiden finder vi trøst i Poul Kjøllers sang om rokketanden. Bella ELSKER når der bliver spillet på sax:)

:sjov: :sjov: :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skete det! 4 dage før prinsessens 5 måneders fødselsdag lå den sidste mælketand. Den er afhentet af tandfeen - ligesom de 9 andre hun han lagt på gulvet. Resten er pist væk.

Tandfeen har belønnet med tørret lunge. Det er nemlig særlig lækkert når man er en schæferhvalp med stumpetænder.

5 måneder og færdig med at skifte tænder. Hun skal nok blive til noget stort:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj
Du skal bare have gang i noget Poul Kjøller, så drysser de ud:-D

Hvilken sang mon passer til den umulige teenager????:hmm:

bob bob bølle bob bølle bob bob ??? var det en mulig sang :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er netop begyndt at spille den på youtube, så imorgen er hjørnetænderne væk:banan:

Men er ikke sikker på at jeg tør spille bølle bob for ham, han har rigeligt med ideer i forvejen:klap:

Er han også vild med saxofonen?

Når jeg sådan virkelig tænker over det, kan jeg godt forstå at folk siger at det er på tide jeg får en menneske-barn:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

HAHAHA. Kun efter hver 5. tand, er "moderen" ikke lidt fedtet? :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

HAHAHA. Kun efter hver 5. tand, er "moderen" ikke lidt fedtet? :klap:

Det var tandfeen selv der ringede og sagde det:-) Tandfeen tøede dog lidt op, og efter 5. tand kom den med 500 g hhv tørret lunge, lever og oksestrimler. Specielt tørret lunge er lækkert når man skifter tænder, for det er stadig lidt blødt:-D

Link til indlæg
Del på andre sites