Hop til indhold

Hjælp til Nana


Bamseida
 Share

Recommended Posts

Jeg ville lige komme med en lille update på Nana :-D

 

I går var hun meget træt og sov stort set hele dagen.

Morgenmaden var ikke så interessant, så der måtte leverpostejen frem igen.

Hun tissede og drak helt normalt, men der kom ingen pøller ( maden skal jo også lige igennem efter 1,5 døgn uden ).

 

I dag er hun helt normal - glad, vil gerne ud og gå tur og hilse på postbuddet :5up:

Hun var skrup sulten til morgen og er også begyndt at tigge ved bordet :roll::oops:, så det er måske allerede begyndt - det der med at sterilisationen øger madlysten :blink:

Her i formiddags tiggede hun så om at lave noget, så vi gik ud på gårdspladsen og trænede nogle stille øvelser :-D

 

Selve operationssåret er som man kan ønske det - det ikke rødt, hævet eller vådt, så :5up: til dyrlægen.

 

Her er et totalt uskarpt billede af hendes mave - hun kan normalt godt lide at ligge på ryggen, men det sker jo aldrig hvor lyset er bedst.

Jeg måtte lokke lidt med godbidder og kæl.

Jeg måtte holde hendes ene ben og tage billedet, samtidigt :mrgreen:

15072011020.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, Nana er en meget stille hund - undtagen når hun møder de andre hunde til træning :-D.

Hun går normalt ikke rundt og piber herhjemme.

 

Petrine er yderst vokal og har meget lav smertetærskel, hun peb overhovedet ikke, nøjedes med at se deprimeret ud - kunne tisse straks hun kom hjem (2 timer efter narkosen) og ville gerne ud ofte resten af dagen

 

Der er nok ret stor forskel - Nana fik 'det store' snit ikke? Det gør nok mere ondt / bevæger sig mere :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh yes, det går super godt :-D

 

Hendes ar er næsten helt lukket, det er stadig meget pænt og hendes hår er vokset et par millimeter :5up:

 

Jeg ved ikke om det er mig der er tosset, men jeg synes hun er så glad, så glad.

Hun vil meget gerne lege med Bamse og jeg må virkelig bremse hende i ikke at løbe for meget rundt og skabe sig tosset :roll:

 

Her været til sommertræning i aften - bare sådan noget stille og roligt rally/LP træning og det gik super fint- ingen tegn på smerte eller ubehag :-D

 

1000 tak fordi du spurgte - det var sødt af dig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun var rigtig sød i går:lun: Oliver er nok ikke enig:lol::lol: Men jeg og Luna synes hun var sød.. :-D

 

Jamen Nana har jo heller ikke mødt en kat på så tæt hold før og som bare ligger helt stille :lol:.

Normalt ville hun jo nok have fået en på kassen - der er ikke så mange katte der finder sig i at blive duttet på :-D

Oliver :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...