Hop til indhold

Den gang Lexus blev sat på plads a cs-dumle Nova


Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg synes måske nok I skulle se at få sat mundkurv på den farlige hund!:engel:

 

Sådan bare stå og se på at den overfalder en lille uskyldig lexus:banan:

 

super video, virkelig hygge - også nogle gode nogen du har af lexus og chaos på din profil, hvor er han/de skønne:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes måske nok I skulle se at få sat mundkurv på den farlige hund!:engel:

 

Sådan bare stå og se på at den overfalder en lille uskyldig lexus:banan:

 

super video, virkelig hygge - også nogle gode nogen du har af lexus og chaos på din profil, hvor er han/de skønne:lun:

Tak skal du have :)

Vi har gjort det vi kunne for at få endnu en omgængelig hund, og det er da også lykkes rimelig godt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg elsker at se på den slags leg :5up:

Det er så livsbekræftende og hvor er Lexus dog bare hensynsfuld! :lun:

Ja du har ret i at han virker som om han tager hensyn til lille nova:lun:

Han gør stort set det sammen med alle andre hunde også...Har de ikke en truende adfærd vil han heller end gerne lege...:lun:

 

Skulle det komme der til, så vil han også beskytte hans hundevenner hvis de bliver angrebet...Det har cs-dumle, hendes kæreste og jeg overværet firsthand:blink:

Ved godt det er ilde set, at en hund reagere på ballade. Men hvis ikke Lexus havde reageret så hurtigt havde dumle været i store problemer..Men det er en helt anden historie

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de søde sammen - dejlig video! :5up:

 

Min erfaring siger mig at det er typisk ddb-adfærd det der med bare at smide sig og blive "overfaldet" :lun:

Du har ret Trei, hvis "vennen" er noget mindre en DdB'n så smider DdB'n sig så den mindre hund kan nå...Jeg ved ikke, men jeg har en teori om at det er for at virker mindre og mere indbydende de smider sig

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da k... hvor er de begge to for dejlige!!!!!!!! hvor er det skønt at se to så forskellige hunde lege så godt sammen. :lun::lun::lun::lun:

Ja ikk.... Jeg havde lige glemt at det ikke er så godt at store hunde og små hunde ikke så gerne må lege sammen af hensyn til den lille hund:rolleyes::blink:

 

Ps. Ingen dyr eller mennesker blev udsat for smerte, overlast eller stress under optagelsen af den kort film:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ret Trei, hvis "vennen" er noget mindre en DdB'n så smider DdB'n sig så den mindre hund kan nå...Jeg ved ikke, men jeg har en teori om at det er for at virker mindre og mere indbydende de smider sig

 

og så er der lige den leg som Dumle elsker, med at ligge og trille ryg mod ryg. Den har han godt nok forsøgt at lære nova længe, men det er altså bare kun Lexus der kan finde ud af at hygge på den måde :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har ret Trei, hvis "vennen" er noget mindre en DdB'n så smider DdB'n sig så den mindre hund kan nå...Jeg ved ikke, men jeg har en teori om at det er for at virker mindre og mere indbydende de smider sig

 

Ja, det skal nok passe - nu er min Ozzie jo noget større end Nova, men vi har alligevel har mødt flere ddb'er, der har smidt sig og så har Ozzie "lavet en Nova." Hun er jo også en hel del mindre end end ddb, så hun går nok ind under betegnelsen mini-hund for dem. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...