cs-dumle Skrevet Juli 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2011 Nu prøver vi og giver det en chance... også for at finde ud af om Dumle har smerter. Jeg leder efter en god kiropraktor i Jylland. En der er god til sit arbejde, men også en der giver sig tid og har evner for at hjælpe hunden til at slappe af. Nogen der kender sådan en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Ja det gør jeg. Han har klinik i Århus og her er et link : Dyrekiropraktoren Han er super god sys jeg.. vi kører gerne fra Lemvig for at komme over til ham. Tlf nr står nederst på siden jeg har linket til :5up: Håber i får den hjælp i har brug for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Jeg har været med Bitten her Moonsister's Hundemassage Hos Christian, men Rikke er også vildt flink Bitten fik lov i 45 min at tage sig mod til at blive rørt ved - hun fik andestrips og lov at pille i alt hun kunne finde.. Hun var rystende nervøs, smed al pelsen og panikkede helt da vi kom ind - men ville faktisk næsten ikke med hjem igen.. Og der skete helt sikkert noget med hende efter hun var blevet rettet op, og når jeg får penge igen, så skal hun have akupunktur og walkerwalking ^^ (Første konsultation varer 90 min - koster sølle 450kr) Og DET kan en SU pung godt lide ^^ Han er vist ikke kiropraktor? Men massør og fysioterapeut. Og udlært i noget akupunktur.. Kan varmt anbefales. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juli 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 15, 2011 Regitze Rising har jeg hørt godt om.http://www.dyrekiropraktor.dk/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst tolsen Besvaret Juli 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2011 Ja det gør jeg.Han har klinik i Århus og her er et link : Dyrekiropraktoren Han er super god sys jeg.. vi kører gerne fra Lemvig for at komme over til ham. Tlf nr står nederst på siden jeg har linket til :5up: Håber i får den hjælp i har brug for Jep han er rigtig god :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2011 Jeg har været med Bitten her Moonsister's HundemassageHos Christian, men Rikke er også vildt flink Bitten fik lov i 45 min at tage sig mod til at blive rørt ved - hun fik andestrips og lov at pille i alt hun kunne finde.. Hun var rystende nervøs, smed al pelsen og panikkede helt da vi kom ind - men ville faktisk næsten ikke med hjem igen.. Og der skete helt sikkert noget med hende efter hun var blevet rettet op, og når jeg får penge igen, så skal hun have akupunktur og walkerwalking ^^ (Første konsultation varer 90 min - koster sølle 450kr) Og DET kan en SU pung godt lide ^^ Han er vist ikke kiropraktor? Men massør og fysioterapeut. Og udlært i noget akupunktur.. Kan varmt anbefales. Jeps, Christian er rigtig dygtig. Han er ikke uddannet kiropraktor, men kan aligevel et eller andet, så hundene bliver rettet op. Han har taget en masse kurser. Det er værd at ringe og snakke med ham og lade ham se Dumle, så kan han hurtig fortælle hvad der er galt og hvad der skal gøres. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Jeps, Christian er rigtig dygtig. Han er ikke uddannet kiropraktor, men kan aligevel et eller andet, så hundene bliver rettet op. Han har taget en masse kurser. Det er værd at ringe og snakke med ham og lade ham se Dumle, så kan han hurtig fortælle hvad der er galt og hvad der skal gøres. Han er fysioterapeut til hunde, ik? Og kan noget med cranio-sakral-terapi.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Advantage Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Jeg har været med Bitten her Moonsister's HundemassageHos Christian, men Rikke er også vildt flink Bitten fik lov i 45 min at tage sig mod til at blive rørt ved - hun fik andestrips og lov at pille i alt hun kunne finde.. Hun var rystende nervøs, smed al pelsen og panikkede helt da vi kom ind - men ville faktisk næsten ikke med hjem igen.. Og der skete helt sikkert noget med hende efter hun var blevet rettet op, og når jeg får penge igen, så skal hun have akupunktur og walkerwalking ^^ (Første konsultation varer 90 min - koster sølle 450kr) Og DET kan en SU pung godt lide ^^ Han er vist ikke kiropraktor? Men massør og fysioterapeut. Og udlært i noget akupunktur.. Kan varmt anbefales. Jeg tilslutter mig dette indlæg. Christian er rigtig dygtig og meget sød og tålmodig hvad angår hunden :blink: Vores den ene flatcoated har meget dårlig/skæv ryg og jeg kan helt klart se en forbedring hver gang vi har været forbi Christian. Hans priser er yderst rimelige og jeg sætter stor pris på hans gode tålmodighed, da Diesel godt kan stresse lidt op i sådan nogle situationer, men Christian tager det hele med et smil og det er super dejligt. Så jeg kan kun give ham min bedste anbefaling :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Juli 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Han er fysioterapeut til hunde, ik? Og kan noget med cranio-sakral-terapi.. Jo, det er rigtigt. Han er bare super fantastisk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2011 Jamen ham Christian lyder da klart som noget vi kunne bruge så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts