Gæst Dogue1 Skrevet Juli 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2008 De ter altså dejligt at man har nogle man kan ringe til så lexus får fyret noget energi af:lol: Han er bare ikke til noget som helst når det er så varmet før klokken bliver 21-21:30. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 26, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 26, 2008 Hold da op hvor de hygger sig og sikke farver der er på billederne. Men helt ærligt Dogue, vi andre kan da slet ikke være bekendt at sætte billeder ind (kan nu heller ikke finde ud af det, så det er egentlig ligemeget, men alligevel!!!) når du først har været der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Hold da op hvor de hygger sig og sikke farver der er på billederne. Men helt ærligt Dogue, vi andre kan da slet ikke være bekendt at sætte billeder ind (kan nu heller ikke finde ud af det, så det er egentlig ligemeget, men alligevel!!!) når du først har været der. Rolig nu Ascha:oops: Når jeg "bare" går ud og tager billeder for sjov leger jeg med kamera indstillinger og muligheder på den måde lære jeg og der bliver nogle ok billeder ud af det;-) Det er jo min hobby. Selvfølgelig kan i da være bekendt at sende billeder ind:lol::blink: Der er jo sikkert også en væsenlig forskel på kameraene. Det er ikke noget med om man kan være bekendt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Så er du altså også selv ude om det. Hvis jeg får taget mig sammen til at få anskaffet mig et usb kabel til min lille mobiltelefon med kun 2 megapixel, så skal du bare se, he he. (forudsat at jeg så finder ud af hvordan man gør *TOTAL GRINER*). Obs!. Jeg er godt da godt klar over at du ikke sidder og griner din r.. i laser over os andre mindrebehjernede stakler der dårligt kan finde ud af at trykke på udløseren.*SMILER* Synes bare godt om dine billeder. Når jeg får min næste sorte hund, tvangsindlægger jeg dig sgu til at tage nogle billeder af den. De fleste jeg har af Ascha ligner bare billeder af en sort klat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Så er du altså også selv ude om det. Hvis jeg får taget mig sammen til at få anskaffet mig et usb kabel til min lille mobiltelefon med kun 2 megapixel, så skal du bare se, he he. (forudsat at jeg så finder ud af hvordan man gør *TOTAL GRINER*). Obs!. Jeg er godt da godt klar over at du ikke sidder og griner din r.. i laser over os andre mindrebehjernede stakler der dårligt kan finde ud af at trykke på udløseren.*SMILER* Synes bare godt om dine billeder. Når jeg får min næste sorte hund, tvangsindlægger jeg dig sgu til at tage nogle billeder af den. De fleste jeg har af Ascha ligner bare billeder af en sort klat. Jeg ku' da sende et usb kabel til dig...Jeg tror jeg har en hel kasse...Der følger usb kabler med til alt i dag, det er jo lige før man også får et med når man køber en pose kaffe:lol: Jeg er da meget glad for du kan lide mine billeder:-D:kys: Du siger bare til så skal vi nok få nogle billeder i kassen:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Super billeder :5up: Ja, de hyggede rigtig... Dumle glædede sig også hele vejen derud, og hans piven blev ikke bedre af at han kunne se Lexus i bilen foran Det var bare så flot derude i aftes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Super billeder :5up: Ja, de hyggede rigtig... Dumle glædede sig også hele vejen derud, og hans piven blev ikke bedre af at han kunne se Lexus i bilen foran Det var bare så flot derude i aftes Tak, tak:blink: Ja de to er verdens mesterer i at hygge sig:lol: Tja dumle pev og lexus var ved at smadre hele bilen indvendig da han så jer og dumle:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Jeg ku' da sende et usb kabel til dig...Jeg tror jeg har en hel kasse...Der følger usb kabler med til alt i dag, det er jo lige før man også får et med når man køber en pose kaffe:lol: Ja, det er muligt men jeg købte en Sony Ericsson i sidste måned og der var ikke noget kabel med. Jeg er da meget glad for du kan lide mine billeder:-D:kys: Og det kan jeg. Og så gør det jo ikke noget at motiverne også er pragtfulde. Du siger bare til så skal vi nok få nogle billeder i kassen:blink: Skal jeg lige købe hunden først?. *GGG* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Super billeder :5up: Ja, de hyggede rigtig... Dumle glædede sig også hele vejen derud, og hans piven blev ikke bedre af at han kunne se Lexus i bilen foran Er der noget skønnere end når ens hund viser tydelig glæde ved at se en hundeven. Thailo er lidt "snobbet" men kan ikke længere skjule sin begejstring når han ser Noomi. Lexus og Dumle ligner et par rigtig gamle venner. Øj, hvor hyggeligt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Er der noget skønnere end når ens hund viser tydelig glæde ved at se en hundeven. Thailo er lidt "snobbet" men kan ikke længere skjule sin begejstring når han ser Noomi. Ja det er bare superskønt Lexus og Dumle ligner et par rigtig gamle venner. Øj, hvor hyggeligt. Er det rynkerne du hentyder til? nej, de har jo også kendt hinanden siden de begge var helt små. Håber da bare de bliver ved at være lige så gode venner, men der er nu intet der tyder på andet lige nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Hvor er det super billeder Hvor længe kan de blive ved med at ræse rundt ? Til i stopper dem ? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Hvor er det super billeder Hvor længe kan de blive ved med at ræse rundt ? Til i stopper dem ? :blink: Tak:mrgreen: Når de har været i gang i omkring en time holder vi en vand pause derefter får de som regel lov til at lege lidt mere. Jeg tror det længste de har leget er et par timer, det er dog ikke i fuld fart hele tiden:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Jeg ku' da sende et usb kabel til dig...Jeg tror jeg har en hel kasse...Der følger usb kabler med til alt i dag, det er jo lige før man også får et med når man køber en pose kaffe:lol:Jeg er da meget glad for du kan lide mine billeder:-D:kys: Du siger bare til så skal vi nok få nogle billeder i kassen:blink: Hov!!! Jamen så er den jo klaret, du tager billeder af Aschas hund (du kan jo starte med at øve dig på Thailo) og måske et lille et af Noomi og så underholder Noomi og jeg Lexus imens Det er da en helt fantastisk plan!!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Er der noget skønnere end når ens hund viser tydelig glæde ved at se en hundeven. Thailo er lidt "snobbet" men kan ikke længere skjule sin begejstring når han ser Noomi. Lexus og Dumle ligner et par rigtig gamle venner. Øj, hvor hyggeligt. Og Noomi peb for første gang i bilen, da hun så Thailo ankomme til Bernstorffparken Og hun havde godt nok travlt med at snuse sig frem til hvor han var blevet af da hun kom ud af bilen... Godt at han kun var lige rundt om hjørnet, ellers var jeg vist aldrig kommet derfra igen (Thailos navn er et fy-ord herhjemme, hvis ikke han er lige i nærheden, ellers render hun rundt og leder ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Hov!!! Jamen så er den jo klaret, du tager billeder af Aschas hund (du kan jo starte med at øve dig på Thailo) og måske et lille et af Noomi og så underholder Noomi og jeg Lexus imens Det er da en helt fantastisk plan!!! :klap: Ja det var da en go' plan. Der er bare et lille bitte MEN... Vi skal bare lige ha' købt et sommerhus på sjælland så vi har et sted at være når lexus er med... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Ja det var da en go' plan. Der er bare et lille bitte MEN...Vi skal bare lige ha' købt et sommerhus på sjælland så vi har et sted at være når lexus er med... I kan også bare finde et sted til jer selv, Lexus kan være her (Ikke fordi I ikke er velkomne, men det er trods alt kun en 2-værelses sååå... :blink:) Er I ved at købe sommerhus herovre??? :klap:(spotter lige muligheden for at nusse med Lexus...) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Og Noomi peb for første gang i bilen, da hun så Thailo ankomme til Bernstorffparken Og hun havde godt nok travlt med at snuse sig frem til hvor han var blevet af da hun kom ud af bilen... Godt at han kun var lige rundt om hjørnet, ellers var jeg vist aldrig kommet derfra igen (Thailos navn er et fy-ord herhjemme, hvis ikke han er lige i nærheden, ellers render hun rundt og leder ) Det er så fedt når hunde er så glade for andre hunde! Her i huset siger vi heller hundevenners navne. Jeg overvejer et lovforslag om navne forbud pga. Lexus. Her er de forbudte navne Puk, Dumle, Hannibal, Libaax, Kenzo, Niki, Luna, Bøllle, og så er der alle de andre som kun betragtes som bekendte:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 I kan også bare finde et sted til jer selv, Lexus kan være her (Ikke fordi I ikke er velkomne, men det er trods alt kun en 2-værelses sååå... :blink:) Det er jeg slet ikke i tvivl om:lol: Er I ved at købe sommerhus herovre??? :klap:(spotter lige muligheden for at nusse med Lexus...) Ja det er vi da..................... Engang når priserne ligger nede på en pris hvor jeg har råd:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Det er så fedt når hunde er så glade for andre hunde! Her i huset siger vi heller hundevenners navne. Jeg overvejer et lovforslag om navne forbud pga. Lexus. Her er de forbudte navne Puk, Dumle, Hannibal, Libaax, Kenzo, Niki, Luna, Bøllle, og så er der alle de andre som kun betragtes som bekendte:blink: Ja det er smadder-sødt Noomi æææælsker storebror-Thailo, han er bare den bedste, synes hun Og så er der selvfølgelig Balder, Oswald og Emma, DE er også sjawe :klap: Men Thailo er klart nr. 1 :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 AI, nu flytter jeg og Aslans altså snart til Århus (igen for mit vedkommende). Så er vi da lidt tættere på alle de seje legekammerater Vi vil også have super seje legekammerater!!!! Og hvor er farverne og hundende gode sammen :blink: Som altid kan de to hunde lave en god billed serie (og liiiiiiidt kamaramanden). Dumle og lexus er 2 heldige hunde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Det er jeg slet ikke i tvivl om:lol: Det kan jeg da ikke forstå :engel: Ja det er vi da..................... Engang når priserne ligger nede på en pris hvor jeg har råd:lol: Æv, så har det jo lange udsigter, nu troede jeg lige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Æv, så har det jo lange udsigter, nu troede jeg lige Ikke nødvendigvis...Vi har da et gæsteværelse og der er plads og senge nok, så i kan da bare kikke herover engang, jeg er sikker på Noomi og Lexus ville synes om idén:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Ikke nødvendigvis...Vi har da et gæsteværelse og der er plads og senge nok, så i kan da bare kikke herover engang, jeg er sikker på Noomi og Lexus ville synes om idén:lol: Nå, ja, det var selvfølgelig også en mulighed Pas nu på, det kan være at jeg holder dig op på det :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zantie Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Det er så fedt når hunde er så glade for andre hunde! Her i huset siger vi heller hundevenners navne. Jeg overvejer et lovforslag om navne forbud pga. Lexus. Her er de forbudte navne Puk, Dumle, Hannibal, Libaax, Kenzo, Niki, Luna, Bøllle, og så er der alle de andre som kun betragtes som bekendte:blink: Det er vist godt at jeg har meldt mig på her, så jeg kan hjælpe ham glemmehovedet lidt:mrgreen: Der skal også stå Tacco = pletøgle:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Nå, ja, det var selvfølgelig også en mulighed Pas nu på, det kan være at jeg holder dig op på det :blink: Det er jo det, det er;-) Det gør du bare:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts