Hop til indhold

Ny herinde...


Gæst Butterfly
 Share

Recommended Posts

Gæst Butterfly

Hej allesammen.

Jeg hedder Louise, er 31, gift på 10. år og mor til to skønne børn, dreng på 8 og pige på 5.

Derudover har vi to hunde (og en kat - Findus). Den ene, Cleo er en dejlig chihuahua/papillon blanding på 10 år, meget godmodig, rolig, selvstændig og egenrådig. Kommer hvis hun har lyst, og er sikker på at hun føler sig hævet over alle herhjemme. :lol:

Så er der Fie, der er en chihuahua/yorkshire terrier blanding på 6 år. Hun er konstant glad i låget og en meget fjollet lille hund. Hun er meget behagesyg og vil gøre alt for at lystre, selvom det dog til tider er svært for hende, netop fordi hun er så fjollet at hun ikke rigtig, tilsyneladende, kan koncentrere sig.

Små hunde, store personligheder. :lun:

 

Og så skal vi være "forældre" til en lille chihuahua hvalp d. 8 august. Det bliver jo fantastisk.

 

 

Glæder mig til at lære jer at kende.

Link til indlæg
Del på andre sites

velkommen til

 

jeg er altså ikke helt ny mere , men alligevel kommer her en præsentation bedre sent end aldrig : Jeg er alene og 57 år , bor i Storkøbenhavn og deler lejlighed med 2 Airdaleterriere , en ældre herre på snart 11 år g en ung "ballademager " på 2 ½ år samt 2 bourges parakitter der af hensyn til deres sikkerhed lever i en voliere , desværre er jeg fortiden langtidssygemeldt da jeg bla har et synshandikap - derfor den frmhævede skrift . I min fritid er jeg Kredsformand i Dansk Terrierklub ( kreds 3 Storkøbenhavn ) og arbejder desuden som frivillig på Dansk dyreværns internat i Rødovre, hvilket er utroligt givende ,:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...