Hop til indhold

Lexuus.. Prøv lige at se ond ud


Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Seriøst frank...sælg det til ekstra bladet...du kommer til at tjene kassen når de gør det til arkivfoto...alt fra Prins Henriques bidske gravhunde til udstillinger...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

:drille:Nu må jeg tilstå, jeg ikke har følt mig skræmt af kamphunde, men en kæmpe stor ondt udseende KÆMPEKAMPHUND, er du så færdig, man kunne finde mig i det nærmeste høje træ eller lysmast med våde bukser, bare den sagde vov for at hilse pænt:shock: man har vel livet kært, og er tøsedreng inderst inde:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:drille:Nu må jeg tilstå, jeg ikke har følt mig skræmt af kamphunde, men en kæmpe stor ondt udseende KÆMPEKAMPHUND, er du så færdig, man kunne finde mig i det nærmeste høje træ eller lysmast med våde bukser, bare den sagde vov for at hilse pænt:shock: man har vel livet kært, og er tøsedreng inderst inde:blink:

:sjov: Fedest:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Seriøst frank...sælg det til ekstra bladet...du kommer til at tjene kassen når de gør det til arkivfoto...alt fra Prins Henriques bidske gravhunde til udstillinger...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Ikke tale om:shock: Hverken EB, CNN eller nogen anden avis/blad har penge nok til at købe rettigheder til det billede! Jeg kunne levende forestille mig den skade det kunne gøre på hele racen :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Ikke tale om:shock: Hverken EB, CNN eller nogen anden avis/blad har penge nok til at købe rettigheder til det billede! Jeg kunne levende forestille mig den skade det kunne gøre på hele racen :skraek:

 

haha...så er vi enige...:mrgreen:...synes det er et godt billede....han er en flot fyr, selv når han ser lidt vred ud...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
:hmm:Lige et spørgsmål, er din hund ikke kendt fra Turner og hund, altså filmen...kan ikke huske hvad den hedder på amerikansk?

 

 

Hunden hedder Hooch...:-D

 

 

 

Men ved faktisk ik hvad filmen hedder....:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Det er den film, på dansk hed den TURNER OG HUND dedektiven mistede alt indbo, og resten blev sjasket ind i savl, det er Lexus :slem:

 

:drille:Hundefar, dig og dine hunde må på besøg der....er de ikke til glidende takling og den slags, så har Lexus kridtet banen op :blink: kors i hytten, en fest der kan blive! :mrgreen::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hmm:Lige et spørgsmål, er din hund ikke kendt fra Turner og hund, altså filmen...kan ikke huske hvad den hedder på amerikansk?

:lol: Jo Lexus er Dogue de Bordeaux lige som Hooch eller Beasley som hunde hed i virkeligheden. Beasley blev født i 1978, døde i 1992, 13 år gammel. Beasley medvirkede kun i filmen Turner and Hooch.

 

Hans ejer og træner var Clint Rowe, en meget anerkendt og berømt dyretræner som bla. har trænet ulve, hunde og bjørne til... Dr. Dolittle2, The Legende of Ron Burgundy, Men in Black, Lassie...osv

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...