KarinaG Skrevet Juli 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2008 Hej med jer Jeg hedder Karina og er helt ny på forum. Jeg er i fuld gang med klikke rundt og se og læse om Hunde-forum og hvad der forgår herinde, det ser godt ud det hele :5up: Jeg bor lidt ude for København med min hund Misja, der er 5½ år og en aktiv, egenrådig blanding af slædehund og labrador. Jeg har haft med hunde at gøre det meste af mit liv - udover heste - og Misja er min 2. hund jeg har haft fra hvalp af. Min 3. hund, var en gammel internatshund jeg kun nåede at have i 1 år. Jeg glæder mig til at lære forummet mere at kende. //Karina. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ThomasTBO Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Hej og velkommen, Karina. Har jo også stødt på dig og Misja andre steder på nettet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Hej Thomas. Tak for velkomst og ja, det er vist sket vi er stødt på hinanden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Hej Velkomme til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Hej Dumle. Mange tak for velkomst Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Næææh hvem har vi her:mrgreen: Velkommen til, Karina og Mittemus:-D 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Taaak skal du ha Jeanette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst dyresprog Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 sender Misja et lille frækt sommersmil :bigsmile: Samson Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Velkommen fra en anden der er ny herinde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Tak skal i have.......og det var ski noget af et sommer smil :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Juli 27, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 27, 2008 Hej og velkommen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 28, 2008 (rettet) Hej Malene og Jane - mange tak for velkomst Redigeret Juli 28, 2008 af KarinaG stavefejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret August 4, 2008 Rapporter Share Besvaret August 4, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts