Hop til indhold

Overraskende film


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke om I har prøvet det - at se en film, som I egentlig ikke gad at se, men som alligevel viste sig at være fængende og interessant, og en I husker længe efter?

 

Jeg har prøvet det nogle gange - Babettes Gæstebud, Stegte Grønne Tomater, Kunsten at græde i kor, og her for nylig en gammel fransk film, Præsten Leon Morin.

Jeg er ellers 100% til sci-fi, fantasy og action, men de ovennævnte greb mig altså alligevel. Hvad er jeres film-overraskelser?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gik med ind for at se million dollar baby nærmest under protest - og gik derfra tudbrølende og totalt in love :lun:

 

Så the wrestler med mickey rourke, fordi min mand så gerne ville og igem - fantastisk film!

 

Million Dollar Baby har jeg også set, men den var alligevel lidt for sentimental efter min smag... Har ikke set The Wrestler, for jeg har sådan lidt et had/kærlighedsforhold til Mickey Rourke. Ingen tvivl om at han er en god skuespiller, men jeg ikke vild med de meget socialrealistiske taber-typer, han har en forkærlighed for at spille.

Han er vildt sej i Ironman 2 :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Terminator 2 - tænkte OMG hvad er det her for noget da den startede, men synes faktisk at den var okay god - og det er altså ret vildt at jeg syntes det om den slags film... det er nok også den første (og eneste) film jeg nogensinde kommer til at se frivilligt med Arnold Schwarzenegger. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Million Dollar Baby har jeg også set, men den var alligevel lidt for sentimental efter min smag... Har ikke set The Wrestler, for jeg har sådan lidt et had/kærlighedsforhold til Mickey Rourke. Ingen tvivl om at han er en god skuespiller, men jeg ikke vild med de meget socialrealistiske taber-typer, han har en forkærlighed for at spille.

Han er vildt sej i Ironman 2 :mrgreen:

 

så vil du ikke bryde dig om the wrestler :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Twilight.... Min kæreste havde lejet den en dag da jeg havde sendt ham asted alene, lige da den var kommet på DVD. Da han kom hjem tænkte jeg bare :damn:

Men jeg var også for nærrig til ikke at se den når nu vi havde betalt for lortet...

 

Jeg blev så grebet af den at det endte med jeg måtte læse bøgerne og forelskede mig totalt i den!! :lun:

 

Og så må jeg ærligt indrømme at jeg heller ikke var meget for Titanic da den gik i bio, jeg tænkte at det var noget opreklameret tis! Lige indtil jeg så den, og holder stadig på det er en af de bedste kærlighedsfilm ever... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja en gammel sag fra '95 er min surprice movies

 

The usual suspect, ja jeg har den endda på video endnu

 

Jeg har den på dvd, den er billig og den er bare god stadigvæk :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Stegte Grønne Tomater

 

Bonedock saints....... hadede den førte gang jeg så den, men voksede med den, og 3. gang jeg så den...... begyndte jeg faktisk at syntes den var okay :mrgreen:

 

 

Se den har jeg det meget mærkeligt med. De viste den i går på DR HD. Da jeg så den tilbage i ´99 synes jeg den var fed. Men i går....der var jeg ved at tude over selvtægten. Selvom personerne der dømmes og fældes er hvad man forstår ved onde, så blev det for meget massakre i Norge for mig i går. At nogen mener, de kan være dommer og bøddel egenhændigt :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlie's Mor

En film, som virkelig overraskede mig og min mand, var "Into the wild"! :lun:

 

FANTASTISK FILM!! :lun::lun:

 

Den er bare SÅ flot filmatiseret, flotte landskabs-scener og vi var begge opløst af gråd til sidst...

 

 

SMUK SMUK SMUK film.... Lej den og se den...:klap::klap:

(Dog hav lidt tålmodighed i starten!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...