Hop til indhold

World Winner 2011 Junior and BOB...


Gæst puttitat
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Malene Nielsen
puha... jeg er glad for jeg ikke har eller skal ha' noget med Löwchen at gøre.. Det lyder som en børnehave. Og som om der er en masse bagtalelse og stikkeri..?

 

Det bestemmer man jo selv om man vil deltage i :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst puttitat
puha... jeg er glad for jeg ikke har eller skal ha' noget med Löwchen at gøre.. Det lyder som en børnehave. Og som om der er en masse bagtalelse og stikkeri..?

 

Som om der ikke er bagtalelse og stikkeri andre steder. ;-) Jeg har kendskab til et par andre racekredse, og det er bestemt ikke bedre. Der skjuler man det bare mere overfor hinanden - så er det da bedre at melde ud, i stedet for at snakke så snart vedkommende har vendt ryggen til... :roll:

 

*host* Lærkevej *host* - som slet ikke er så atypisk et Danmark. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Har ikke været på HF det meste af sommeren, og da jeg gik ind her og så overskriften, tænkte jeg, hov, der var jeg jo også og så begyndte jeg ellers at læse tråden.

 

Jeg vil undlade at kommentere, men fortælle at som privat person var det en kæmpe fantastisk oplevelse Vi gik rundt i store ring og ud igen i takt med klapsalver og det var helt fantastisk og uanset titel, så er min lille løve mit hjertes vinder

 

Synes nogle kun fortæller om titlen og ikke om oplevelsen, jeg synes da udstilling handler om, at hund og handler har en super oplevelse sammen, men jeg er jo også blot en privat person, helt grøn inden for udstillingsverdenen og synes det er en fest

 

Er der i øvrigt nogle herinde, der ved hvortil jeg kan skrive om manglende fremsendte papirer. Jeg var i oplysningen dernede, gav kortet fra dommeren og betalte for at få fremsendt papirerne på hundene, men har ikke modtaget dem. Jeg har sådan en event tavle herhjemme og ville da gerne hænge et lille diplom på den sammen med koncertbilletter og andre oplevelser vi har haft herhjemme

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv mand!

 

Der står på hjemmesiden: World Winner 2011 Junior and BOB

 

..Come on, om man skriver 'World Winner 2011 Junior and BOB-Junior' eller ovenstående, kan da seriøst komme ud på eet. Der står junior i linien, selv jeg kan regne ud at det er junior klassen de henviser til med deres BOB.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst puttitat
Orv mand!

 

Der står på hjemmesiden: World Winner 2011 Junior and BOB

 

..Come on, om man skriver 'World Winner 2011 Junior and BOB-Junior' eller ovenstående, kan da seriøst komme ud på eet. Der står junior i linien, selv jeg kan regne ud at det er junior klassen de henviser til med deres BOB.

 

Nej, for det er forskellige ting.

 

World Winner 2011 Juinor Löwchen, men World Winner 2011 Junior er bedste Junior på verdensudstillingen, og BOB var den heller ikke, da Juniorer ikke kæmper om bedst i racen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Yvonne Frederiksen

Uden i øvrigt at ville blande mig i en tråd, der er fuldstændigt overgearet, så var der i Paris BOB-junior.

 

Der var BIS for juniorerne, som forøvrigt blev vundet af en dansk hund!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst puttitat
Uden i øvrigt at ville blande mig i en tråd, der er fuldstændigt overgearet, så var der i Paris BOB-junior.

 

Der var BIS for juniorerne, som forøvrigt blev vundet af en dansk hund!!!

 

Så kald det BOB-Junior, og ikke Junior AND BOB. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden i øvrigt at ville blande mig i en tråd, der er fuldstændigt overgearet, så var der i Paris BOB-junior.

 

Der var BIS for juniorerne, som forøvrigt blev vundet af en dansk hund!!!

 

Af ren nysgerrighed, hvem?

 

For den eneste danske hund jeg kender der var med i BIS-junior blev ikke placeret. De andre hunde i finalefeltet er ikke nogen jeg genkender som værende danske.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke en gang mudderkast!

 

Meeeen, må jo give ret i at "World Winner Junior and BOB" helt sikkert henviser til at hunden er blevet bedste unghund og best i racen på verdens udstilling, og hvis ikke det er korrekt så bør det vel rettes!?.

En unghund kan jo godt blive BIR/BOB ... men det er den omtalte åbenbart ikke blevet.

 

Hvis opdrætteren ville rette det til BOB Junior world Winner - Så var det jo okay. Det ville tage nok et minut højst :)

Den helt korrekte måde ville dog være Junior World Winner 2011 eller blot JWW 2011 - så er der ingen misforståelser og enhver evt hvalpekøber kunne ikke blive forvirret eller misvist.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...