Hop til indhold

World Winner 2011 Junior and BOB...


Gæst puttitat
 Share

Recommended Posts

Gæst puttitat

Hej Hunde-Forum.

 

Hvis jeg nu skrev "World Winner 2011 Junior and BOB", hvordan ville i så forstå min placering til verdensudstillingen? :hmm:

 

Troels

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er total amatør - har aldrig været på en hundeudstilling, men har læst om det nogle gange

- jeg ville, ud fra mit begynderperspektiv umiddelbart sige, at det betød, at man havde en juniorhund, som blev verdensvinder. Og BOB tænker jeg må betyde noget med den bedste af de bedste :hmm:

 

- og nu har jeg jo så også googlet :cool: - og der blev jeg lidt forvirret, for kan der ikke kun være en BOB-hund :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst puttitat

Der kan kun være én BOB pr. race, da BOB står for "Best of Breed".

 

Problemet er at en hund bliver udstillet som BOB mens dens egentlige titel var bedste unghund - hvilket ikke gør den til BOB.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst puttitat

Jeg ved godt Beethoven vandt BOB, det er "måske" derfor jeg er lidt fortørnet over at en vis kennel benytter titlen til en juniorvinder :stupid:

 

Da kennelen blev konfronteret med "fejlen" blev jeg bl.a. beskrevet som en klaphat :klap:

 

"Hvad er dit problem din klaphat...er du DUM ............................der er sgu da og BOB i unghund........"

"jeg syntes at du bare skal passe dit ......så skriver jeg på min HP hvad jeg vil....klaphat"

"Det er det jeg siger KLAPHAT"

Er det bare mig, eller mangler der lidt... Raffinement?

Redigeret af puttitat
Præcisering
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved godt Beethoven vandt BOB, det er "måske" derfor jeg er lidt fortørnet over at en vis kennel benytter titlen til en juniorvinder :stupid:

 

Da kennelen blev konfronteret med "fejlen" blev jeg bl.a. beskrevet som en klaphat :klap: