Hop til indhold

Passning af Malamute?!


Franziska
 Share

Recommended Posts

Vi har lige fået et dejligt gavekort til et DFDS så vi skal jo snart ud på en lille tur..

Jeg synes ikke (og ved ikke en gang om man må) at Maya skal med, men hun er altså kun 4 mdr så jeg bryder mig ikke om at sat hende af i en pension hvor hun skal stå i bur hele dagen...

Og Familien og venner er desværre udlukket lidt (især da det bliver fra en tirsdag til en torsdag)

 

Nogen der kender et godt sted, hvor i selv ville aflever en ung hund for 3-4 dage?? (vi bor i Høje Tåstrup)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby

Jeg går hjemme det næste år, og har jo selv "lille" Alfred på knapt 6 mdr. Så hvis i har lyst skal Maya være velkommen her.

 

Vi kunne evt. mødes nogle gange inden :) ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går hjemme det næste år, og har jo selv "lille" Alfred på knapt 6 mdr. Så hvis i har lyst skal Maya være velkommen her.

 

Vi kunne evt. mødes nogle gange inden :) ?

 

 

Tak sikke et dejligt tilbud..:lun: Det kunne helt klart komme på tale hvis Buddha ikke har mulighed..

 

Og ja at mødes inden ville også være godt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jamen det ikke helt fastlagt endnu, men september-oktober.. Men ved du hvilke uger du har fri?? - for det ville helt klart være en ønske-løsning:blink:

 

Åh, troede det var nu her, nej til den tid ved jeg det ikke, men mit job er ret fleksibelt, jeg kan bare bytte vagter så det passer. Så det kan vi altså sagtens finde ud af!

 

Skal så bare lige passe med at Maya ikke lige er i løbetid, selvfølgelig :blink: Medmindre, hende og Voodoo kunne da være et kønt par, pyt med de ikke er så gamle :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis alt andet glipper, mon ikke også vi så kunne finde ud af at passe hende et par dage, så må jeg finde ud af noget med arbejdet. Vi forsøger at oparbejde en masse goodwill i vores hundefjendske forening lige pt., så at passe en hvalp i et par dage tror jeg vil være ok.

 

Og Samson er kastreret, så løbetid bør ikke være et problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er i søde :hjerte:

 

Helt fantastisk.... Ej er så lykkelig for jeres tilbud... For synes tanken om at efterlade Maya i en pension ikke er så god... :lun:

 

Vi skal lige have set kalenderen igennem og besluttet os hvornår det skal være, men nu kan man da booke ferie med godt samvittighed.. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen
Hvor er i søde :hjerte:

 

Tænk ....... Jeg sad lige og tænkte det samme.:-D

 

Hold op hvor er folk gode til at tilbyde deres hjælp.

 

Jeg bliver helt glad på Franziskas vegne :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener skipper-odense fik passet deres hund et sted hvor den sov i sengen sammen med nogle berner sennen hunde, men det var vidst på fyn, ved ikke om i vil kører så langt efter et godt sted?

 

Det var os:mrgreen: - men ligger i Jylland, så endnu længere at køre. Men så absolut drømme pensionen, hvis Martha en gang skal afsted:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Vi har lige fået et dejligt gavekort til et DFDS så vi skal jo snart ud på en lille tur..

Jeg synes ikke (og ved ikke en gang om man må) at Maya skal med, men hun er altså kun 4 mdr så jeg bryder mig ikke om at sat hende af i en pension hvor hun skal stå i bur hele dagen...

Og Familien og venner er desværre udlukket lidt (især da det bliver fra en tirsdag til en torsdag)

 

Nogen der kender et godt sted, hvor i selv ville aflever en ung hund for 3-4 dage?? (vi bor i Høje Tåstrup)

 

Øhm, hvem har fortalt dig at hunde blot står i bur hele dagen lang i en hundepension?? :confused:

 

Da Chilli sidste sommer var i pension hos Egeby Hundepension på Nordfyn i 10 dage var hun da udenfor i deres lukkede have/hundegård og lege med de andre hunde dagen lang....når hun altså ikke lige var ude og gå lange ture ved stranden sammen med den ene af de to ejere :klap:

 

Jeg ved ganske vist ikke hvordan andre hundepensioner gør, men jeg ville til hver en tid lade Chilli komme til Egeby igen - hun elskede simpelthen at være der og jeg kan KUN anbefale dem (igen, igen) :5up:

www.egeby-hundepension.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhm, hvem har fortalt dig at hunde blot står i bur hele dagen lang i en hundepension?? :confused:

 

Da Chilli sidste sommer var i pension hos Egeby Hundepension på Nordfyn i 10 dage var hun da udenfor i deres lukkede have/hundegård og lege med de andre hunde dagen lang....når hun altså ikke lige var ude og gå lange ture ved stranden sammen med den ene af de to ejere :klap:

 

Jeg ved ganske vist ikke hvordan andre hundepensioner gør, men jeg ville til hver en tid lade Chilli komme til Egeby igen - hun elskede simpelthen at være der og jeg kan KUN anbefale dem (igen, igen) :5up:

www.egeby-hundepension.dk

 

Måske mere min egen forstilling:vedikke: men synes også at jeg er blevet skramt af nogle af de tråde der har været her inde, hvor det så er gået galt..

Og når man ser på hjemmesider på nettet fortaler de bare så tit om de fine bure og hundegårde.. Og jo kan da godt se det fint med gulvvarme osv. men Maya har virkelig brug for kontakt... Og frygter jeg får fat i den forkerte pension:stupid:

 

men Egeby lyder da dejligt for hundene (sådan som du fortæller om det).. men vil nu altid for trække privat passning

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...