Hop til indhold

Nu sover hun endelig ........


a9
 Share

Recommended Posts

...... så jeg kan få lejlighed til at præsentere Jeralle for min dejlighed Jacki :hjerte:

 

For godt 3 uger siden gav min svigerinde mig en venligt med bestemt los bagi :blink: og gav besked om, at de altså godt ville kigge hvalpe i overmorgen, så det måtte jeg arrangere - jeg kan nemlig godt lystre :mrgreen:specielt når det er til egen fordel :engel:

 

Vi ankom til opdrætter og så de 8 mest bedårende 5 ugers hvalpe SOVE :???: Der var knaldhamrende varmt, så de sov. Den efterfølgende mandag (6 uger gammel) var vi igen hos opdrætter, denne gang om aftenen i mere hundevenlige temperaturer, og da vi kørte derfra havde dejligheden her et kryds på maven og et navn :hjerte: Jeg kunne naturligvis ikke holde mig væk i hele 2 uger :oops: så var et smut fordi på hendes 7 ugers dag :engel: Og i går flyttede hun så ind :lun: :lun:

 

Jacki indtog casa a9 i går eftermiddags, efter min bror, svigerinde og jeg havde hentet hende i Struer. Jeg synes hun tog den lange køretur rigtig rigtig fint, hun pev lidt til at starte på, men det var vist mest, fordi hun havde fået smag for de beef bites :mums:, jeg havde med til at underholde og ikke mindst bestikke :blink: hende med :mrgreen: Efter en enkelt - ikke helt så lille ;-) - pølle afgivet på et medbragt håndklæde faldt hun i søvn, og sov så resten af vejen hjem undtaget de sidste 5 min., hvor hun lige skulle ud og tisse og pølle igen :-D

 

Vel ankommet tjekkede hun hus og have, hvorefter hun faldt i søvn på hendes nyindkøbte babypude med hendes ligeså nyindkøbte plysdyr (kærlighed ved første blik :hjerte:)

 

Nu skal frk. a9 lige vende sig til at have en bette lille hvalp i huset, med renlighed og hvalpetænder und alles extra - i dag holder vi hviledag i hus og have (med en enkelt svuptur over for at se bagboens heste) og i morgen begynder vi at udforske verdenen :shock: :shock:

DSC01972-1.JPG

DSC01974-1.JPG

DSC01979.JPG

DSC02004.JPG

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...... så jeg kan få lejlighed til at præsentere Jeralle for min dejlighed Jacki :hjerte:

 

For godt 3 uger siden gav min svigerinde mig en venligt med bestemt los bagi :blink: og gav besked om, at de altså godt ville kigge hvalpe i overmorgen, så det måtte jeg arrangere - jeg kan nemlig godt lystre :mrgreen:specielt når det er til egen fordel :engel:

 

Vi ankom til opdrætter og så de 8 mest bedårende 5 ugers hvalpe SOVE :???: Der var knaldhamrende varmt, så de sov. Den efterfølgende mandag (6 uger gammel) var vi igen hos opdrætter, denne gang om aftenen i mere hundevenlige temperaturer, og da vi kørte derfra havde dejligheden her et kryds på maven og et navn :hjerte: Jeg kunne naturligvis ikke holde mig væk i hele 2 uger :oops: så var et smut fordi på hendes 7 ugers dag :engel: Og i går flyttede hun så ind :lun: :lun:

 

Jacki indtog casa a9 i går eftermiddags, efter min bror, svigerinde og jeg havde hentet hende i Struer. Jeg synes hun tog den lange køretur rigtig rigtig fint, hun pev lidt til at starte på, men det var vist mest, fordi hun havde fået smag for de beef bites :mums:, jeg havde med til at underholde og ikke mindst bestikke :blink: hende med :mrgreen: Efter en enkelt - ikke helt så lille ;-) - pølle afgivet på et medbragt håndklæde faldt hun i søvn, og sov så resten af vejen hjem undtaget de sidste 5 min., hvor hun lige skulle ud og tisse og pølle igen :-D

 

Vel ankommet tjekkede hun hus og have, hvorefter hun faldt i søvn på hendes nyindkøbte babypude med hendes ligeså nyindkøbte plysdyr (kærlighed ved første blik :hjerte:)

 

Nu skal frk. a9 lige vende sig til at have en bette lille hvalp i huset, med renlighed og hvalpetænder und alles extra - i dag holder vi hviledag i hus og have (med en enkelt svuptur over for at se bagboens heste) og i morgen begynder vi at udforske verdenen :shock: :shock:

 

Det er bare godt at jeg er så god til at SPARKE til folk :mrgreen:

Bare se hvad det har ført til.........

 

En rigtig dejlig SMUKSAK og dejlig nussevenlig bette hvalpepige. :lun:

Både Tayson og Kazan glæder sig til at hilse på bette-pigen. Hun er jo bare sååååå søøøøød :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle :kys:

 

Hun er bare hammer hammer sød, at noget så bette kan være så kært, går faktisk over min forstand :genert: Bondo var jo 13 uger, da han flyttede ind, så hende her er mikro i sammenligning :shock: :shock:

 

Jeg havde sådan set og i det store hele besluttet at vente til næste år, specielt efter jeg måtte af-reservere den anden hvalp, men har hele tiden flugt dette kuld fra sidelinien, og da min svigerinde så gav mig et spark (TAK :kys:) så var den sag faktisk afgjort :hjerte:

 

Jeg havde jo min bror og svigerinde med hele vejen, så de kunne bedømme og vælge, den bedste hvalp til mig - også var jeg så heldig at have første valg af 7 tæver og første valg på navn også :5up: Hendes tavlenavn er Yackie (nej, det er ikke udtalt som noget ulækkert, den/m, der skulle tror det, har læst for mange Anders And :evil::mrgreen:) i daglig tale bliver det til Jacki :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

A9 hvordan har du holdt hende skjult fra os så længe??? HVA??

 

Nå men hun er da bare helt og aldeles vidunderlig!!! Vi må og skal arrangere hvalpetræf om ikke så længe, for hende der bliver jeg da bare nødt til at møde :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

TILLYKKE!! :-D:blink:

 

 

 

Endelig kom det frem a9, nu må jeg gerne juble og spørge til søde og smukke Jacki.

Redigeret af Gryn
Link til indlæg
Del på andre sites

Nå men hun er da bare helt og aldeles vidunderlig!!! Vi må og skal arrangere hvalpetræf om ikke så længe, for hende der bliver jeg da bare nødt til at møde :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

jeg håbede sådan, du ville sige så'en :mrgreen::engel: en totalt win-win situation :cool:

 

Hov forresten ... er Cillepigen så flyttet hjem igen?

 

 

Ja, Cille-pigen flyttede hjem fredag aften :megaked: :megaked: :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig helt vildt til at møde Jacki :klovn:

 

Og det skal du også få lov til, skal du - se om du kan blive fri :mrgreen: :blink:

 

Hun skal da også i hvalpelegestue med Asta skal hun ikke!? :mrgreen:

 

Nu jeg har denne fantastiske bane til rådighed, er det næsten synd ikke at udnytte den!!

 

Det er mandag aften i DKK Kreds 6 ikke?? Havde faktisk tænkt tanken, men er ikke medlem af DKK :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mandag aften i DKK Kreds 6 ikke?? Havde faktisk tænkt tanken, men er ikke medlem af DKK :genert:

 

Det er mit eget lille solo-projekt hos DKK, så det er lige den aften vi aftaler ;-) mandag, onsdag og fredag er bedst hvis det skal være efter 18, da der er træning tirs og tors fra omkring 19-tiden!

 

Det der andet noget har du ikke fortalt mig! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, har du kun taget 5 billeder af smuksakken

 

Næ, har vise et par stykker mere :genert:

 

Men var så "genial" i et anfald af sparsommelighed at sætte hastigheden på mit internet ned :shock: (og så er det firmaet der betaler :stupid:) så det er temmeligt besværligt :???: plus hun er ulig noget nemmere at tage billeder af sovende end vågen :engel: så har maaaaaange sove billeder :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er mit eget lille solo-projekt hos DKK, så det er lige den aften vi aftaler ;-) mandag, onsdag og fredag er bedst hvis det skal være efter 18, da der er træning tirs og tors fra omkring 19-tiden!

 

Det der andet noget har du ikke fortalt mig! ;-)

 

 

Du siger bare til så er vi der :-D

 

Hvilket andet :confused: :blink: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...