Hop til indhold

Mærkelige hund?


Shii
 Share

Recommended Posts

Jeg har aldrig oplevet det før hos nogen hunde... Så første gang jeg så Dexter gøre det blev jeg sådan helt :shock:

 

Han dækker sine prutter!

 

Det foregår sådan at på vores morgentur går vi ud af samme sti og så tilbage igen af samme sti... Udad stien ligger han prutten, og på tilbagevejen når han går forbi den dækker han den lige til lige så forsigtigt med jord, ved hjælp af snuden...

 

Hvorfor gør han det? Han har ikke gjort det før.. Det startede for en uges tid siden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg aldrig hørt om før, kun det modsatte, hvor det gælder om at gøre dem så synlige som muligt :hmm:

 

Men det bliver spændende at høre om andre har nogle gode forklaringer :-D

 

Ja ikke? Katte dækker deres prutter, men han er jo for faaen ikke en kat :stupid:

 

Jeg har haft hund i over 15 år, og aldrig nogensinde hørt om en hund der dækker sine prutter... Jeg må indrømme jeg trak lidt på smilebåndet, det ser nu altså kært ud når han dækker den til.. Men.. ja! Det er bare ikke normal adfærd..

 

Kan det være fordi vi er kommet et nyt sted? Det startede en uge efter vi kom hertil... Hmm...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan være han bare er høflig :mrsgreen:

 

ja sikke en velopdraget hund jeg har mig hva :lol::lol:

 

Det skal forresten lige siges at den sti vi går på er en hvor man kun skal samle op hvis de skider på stien, hvis de skider i buskene eller på jorden omkring stien så betaler vi en speciel hundeskat der betyder at på visse strækninger har kommunen ansat folk til at fjerne hundebæerne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...