Hop til indhold

Glemt præsentation


msici
 Share

Recommended Posts

Selvom jeg har skrevet lidt herinde, har jeg opdaget at jeg slet ikke har fået præsenteret mig selv og min hund :oops:

 

Jeg hedder Sanne og er 20år. Jeg bor 20km. fra Aalborg med min black and tan cockertæve Cookie på 2år. Jeg er i gang med at tage det sidste år på HHX, hvor jeg samtidig håber på at finde ud af hvad jeg vil arbejde med derefter.

 

Jeg har gået til træning i DCH siden Cookie var et halvt år gammel, og hun er en haj til det. Håbede at vi kunne begynde til konkurrencer men måtte stoppe træningen i marts i år, pga. at Cookie i en længere periode havde et negativt fokus på de andre hunde (grundet overfald) i stedet for på træningen. Fik hurtigt fat i en super god adfærdsbehandler, for at få styr på hvad jeg/vi skulle gøre for at hjælpe Cookie og fik styr på at Cookie har line-frustration, så det arbejder vi meget på at få styr på, så vi på et tidspunkt kan melde os ind i en træningsklub igen :banan:

 

Jeg ser frem til endnu flere gode debatter og dejlige billeder af skønne hunde:hjerte:

 

Også får i lige to billeder fra jeg fik hende hjem og det nyeste billede af hende

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, haha havde en ven, som kaldte hende cookieweiler så du er ikke den eneste, der er "underlig":lol:

 

Dem møder du mange af herinde, heldigvis på den gode måde! :blink:

 

Velkommen til, dejlig hund du har dig der... :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...