Hop til indhold

Fynsk træningstræf - AUGUST


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 195
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hey ehm...Karina :engel: hvis nu jeg spurgte retti pænt og såen..måtte Izzie og mig så godt sove hos dig natten mellem torsdag og fredag? og izzie så evt. blir hos dig til jeg fik fri, hvor jeg så kunne komme og hente hende igen? :oops::genert:

 

Virker fjollet at tage hjem, for at stå tidligt op næste dag og tage på arbejde i samme by :pift:

 

I må gerne sove her, men om fredagen tager jeg hjemmefra om formiddagen, så det kommr nok til at knibe med pasning til du kommer fra job.

Men hvad med Bali?

Link til indlæg
Del på andre sites

hey ehm...Karina :engel: hvis nu jeg spurgte retti pænt og såen..måtte Izzie og mig så godt sove hos dig natten mellem torsdag og fredag? og izzie så evt. blir hos dig til jeg fik fri, hvor jeg så kunne komme og hente hende igen? :oops::genert:

 

Virker fjollet at tage hjem, for at stå tidligt op næste dag og tage på arbejde i samme by :pift:

 

Altså hvis det kan hjælpe dig noget må du gerne køre med mig hjem til Svendborg når vi er færdige. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal vi have fundet ud af noget kage? Eller laver vi Polka-Party? :mrgreen:

 

Eller skal vi finde ud af noget mad når det er lidt sent? :engel:

 

Jeg tager gerne noget med, men jeg bager IKKE, for jeres egen skyld. :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lettest for mig at holde omme bagved, ved posthuset. Lise ved hvordan jeg ser ud :genert:

 

:5up:

 

I må gerne sove her, men om fredagen tager jeg hjemmefra om formiddagen, så det kommr nok til at knibe med pasning til du kommer fra job.

Men hvad med Bali?

 

:banan:

 

joo men tror du hun har overskud til det? :hmm:hvor længe er du væk om fredagen?

 

Altså hvis det kan hjælpe dig noget må du gerne køre med mig hjem til Svendborg når vi er færdige. :genert:

 

uuuh vil jeg meeget gerne hvis jeg ikke kan blive i odense...så sparer jeg da togturen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up:

 

 

:banan:

 

joo men tror du hun har overskud til det? :hmm:hvor længe er du væk om fredagen?

 

 

 

uuuh vil jeg meeget gerne hvis jeg ikke kan blive i odense...så sparer jeg da togturen :mrgreen:

 

Jamen jeg har skam overskud til det.:mrgreen:

jeg er bare ikke pjattet med tanken om at en fremmed hund skal være alene hjemme hos mig sammen med Gracie, og så vidt jeg husker, gøer Izzie en del?

kan du have hende med på arbejde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg har skam overskud til det.:mrgreen:

jeg er bare ikke pjattet med tanken om at en fremmed hund skal være alene hjemme hos mig sammen med Gracie, og så vidt jeg husker, gøer Izzie en del?

kan du have hende med på arbejde?

 

Mente om Bali havde overskud :blink:

 

Hun gør nu ikke når hun er alene hjemme:vedikke: nej der må slet ikke være hunde på museet :genert: Men tror bare jeg tager bare hjem :blink: kan jo køre med Coda så tager det ikke så lang tid. Men tak fordi du gad :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mente om Bali havde overskud :blink:

 

Hun gør nu ikke når hun er alene hjemme:vedikke: nej der må slet ikke være hunde på museet :genert: Men tror bare jeg tager bare hjem :blink: kan jo køre med Coda så tager det ikke så lang tid. Men tak fordi du gad :kys:

 

Jeg kan godt forstå du vil spare den lange køretur, og det kunne være nemt (og hyggeligt) hvis du sov her.:-)

Men som sagt er jeg ikke meget for at lde dem alene her, derfor tænkte jeg at Bali måske kunne passe hende fredag, hvis hun er hjemme?

Men nej, ved ikke om om hun har overskud til det. Det er efterhånden længe siden jeg har hørt fra hende. Måske har hun travlt nok med sit eget.:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan godt forstå du vil spare den lange køretur, og det kunne være nemt (og hyggeligt) hvis du sov her.:-)

Men som sagt er jeg ikke meget for at lde dem alene her, derfor tænkte jeg at Bali måske kunne passe hende fredag, hvis hun er hjemme?

Men nej, ved ikke om om hun har overskud til det. Det er efterhånden længe siden jeg har hørt fra hende. Måske har hun travlt nok med sit eget.:vedikke:

 

Det forstår jeg også godt :5up: det er dit hjem og din hund så du skal selvfølgelig bare gøre hvad du føler for. :kys:

Synes ikke jeg bare vil smide Izzie ind til Bali på den måde, når hun ikke skal til træf og jeg ikke har tid til at være sammen med hende :genert:

 

hun skrev på fb for noget tid siden, så der er da liv i hende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg spiser hjemmefra :genert: tænker jeg...og så tager jeg noget kage med jeg bagte den anden dag. Det kan jo slet slet ikke holde sig til jeg kommer hjem fra jylland jo :slem: og jeg har også nogle basilikum boller hvis nogen er interesserede?

 

Jeg kan ikke nå at spise hjemme :???: Har fri kl 16 og skal gå til bussen 16:55, hvor jeg også lige skal nå i bad og pakke osv :???: Overvejer at finde noget i 7Eleven på banegården :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke nå at spise hjemme :???: Har fri kl 16 og skal gå til bussen 16:55, hvor jeg også lige skal nå i bad og pakke osv :???: Overvejer at finde noget i 7Eleven på banegården :genert:

 

hvad med mcD eller sunset? :hmm: jeg kunne bestille noget til os begge og tage med hvis du vil? er der jo 30 min før dig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...