Hop til indhold

Fynsk træningstræf - AUGUST


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Kan det virkelig passe at ingen har oprettet en ny tråd ang. træning i aug?:hmm:

 

Kom friskt alle jer fynboer der er træningsstræbere, eller bare vil have det til at se sådan ud.:vuf:

 

Vi skal have fundet nogle datoer.

Undertegnede har 3 ugers ferie fra i morgen, og har ikke råd til at tage nogen som helst steder hen, så jeg har masser af tid til at træne hund og spise kage.:mums::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 195
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg stemmer for at vi boycutter træffet til karinao har lagt billederne fra sidst herind :drille:

 

 

 

 

 

bare det ikke er weekenden d 6-7 august for der er skipper i hundepension pga barnedåb

 

Hvem er KarinaO:hmm::drille:

 

Hvis dt blir inden d. 8. har jeg hvalpen med :lun:

 

Er vist ikke helt opdateret, da jeg ikke ved hvad det er for en hvalp, men vil i hvert fald gerne se den, så stemmer for at vi finder en dag inden Skipper skal på ferie.

Måske allerede på søndag?

Eller en hverdagsaften i næste uge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Det skulle jo blive godt vejr i næste uge, så synes helt sikkert at vi skal finde en dag eller aften :-) Jeg stemmer i med skipper mor, og synes at Karina skal have karantæne indtil hun har lagt de sidste billeder op ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad laver I når ai har træningstræf på Fyn? Det kan være at jeg skal komme med en dag med alle hundene :lol:

 

Jeg vil sige det sådan at vi forsøger at træne.

 

De første par gange, synes jeg folk gik meget engagerede til træningen, og det var lige før vi glemte at spise kage.

De sidste gange synes jeg vi (nogle af os) er faldet lidt af på den, og der er gået mere hygge og leg i den, men der har også været uimodståelige hvalpe og baby med.

 

Men det er selvfølgelig op til den enkelte, hvordan man vælger at bruge tiden. Selvom der er nogen der mest kommer for hyggens skyld, kan andre jo godt bruge tiden til seriøs træning.

 

Lise træner ihærdigt på sin dogdancing, og de fleste af os er igennem rallybanen en gang eller 2.

 

De sidste mange gange, har jeg været den eneste der har trænet LP, hvilket derfor er gået lidt op i "hat og briller", da jeg synes jeg, pga. min manglende erfaring, mangler nogen at sparre med.

Så jeg synes du skal komme.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil sige det sådan at vi forsøger at træne.

 

De første par gange, synes jeg folk gik meget engagerede til træningen, og det var lige før vi glemte at spise kage.

De sidste gange synes jeg vi (nogle af os) er faldet lidt af på den, og der er gået mere hygge og leg i den, men der har også været uimodståelige hvalpe og baby med.

 

Men det er selvfølgelig op til den enkelte, hvordan man vælger at bruge tiden. Selvom der er nogen der mest kommer for hyggens skyld, kan andre jo godt bruge tiden til seriøs træning.

 

Lise træner ihærdigt på sin dogdancing, og de fleste af os er igennem rallybanen en gang eller 2.

 

De sidste mange gange, har jeg været den eneste der har trænet LP, hvilket derfor er gået lidt op i "hat og briller", da jeg synes jeg, pga. min manglende erfaring, mangler nogen at sparre med.

Så jeg synes du skal komme.:mrgreen:

 

det lyder nu som et hyggeligt arrangement - selvom der går lidt hat og briller i det ;-) vil såer gerne komme, men kan ikke fra den 10-14 august, da jeg skal høre musik i Sverige. Alt andet er jeg med på!

Link til indlæg
Del på andre sites

det lyder nu som et hyggeligt arrangement - selvom der går lidt hat og briller i det ;-) vil såer gerne komme, men kan ikke fra den 10-14 august, da jeg skal høre musik i Sverige. Alt andet er jeg med på!

 

Jamen det ér super hyggeligt, og alle er velkomne. Jeg kan godt lide det ikke er mere seriøst end hvad den enkelte gør det til. På den måde udelukkes ingen.

 

De sidste par gange har vi endda været så beærede at have vores mystiske Snuser med som observator på sidelinien.:blink:

 

Og forhåbentlig bliver der mere end 1 træf i aug, så du kan nå at komme med også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

:engel:Seriøst og ( hat og briller).....jeg nyder begge dele :hjerte: er ikke den der stiller urimelige krav ^^ :banan: bare der er en hund der vil nusses, må i slås med resten af programmet! :5up: :lun:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Coda og jeg kommer gerne, ikke for at træne for så langt er vi ikke nået at vi kan koncentrere os udenfor haven dog... :genert:

 

Men vi vil hjertens gerne kigge på, go vi skal nok være stille. :slem:

 

Vi kan dog ikke den første weekend i august, altså den 5.-7. Ellers kan vi alle weekender, samt hverdage efter kl 16. Jeg skal lige have fri og så skal vi lige have bilen til Odense. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis jeg skal med skal det forresten helst være en weekend eller en aften efter kl 18 så jeg har en babysitter derhjemme :-D

 

Baby er ellers også velkommen for mit vedkommende... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...