Hop til indhold

Fynsk træningstræf - AUGUST


KarinaO
 Share

Recommended Posts

  • Svar 195
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Er lige trådt ind ad døren for 10 minutter siden. Gæt lige hvem der er træt! :gab:

 

Vi siger også tak for et hyggeligt træf! Ronja var da bare dygtig i dag :hjerte::banan:

 

 

Alletiders at du havde taget dækner med Lise, blev meget klogere på, hvilket et jeg skal vælge :-D

 

Dejligt! :klap::5up:

 

Nåhh ja... tak for kage, og tak ti vores søde Polka-pusher.:-D

 

uuh ja tak for Kage og chokolade Lise :mrsgreen: (hun sidder nok i bussen nu :engel:)

 

Må jeg ligge billeder ind af jer alle sammen? :genert:

 

Det var så lidt :mrgreen:

 

Ja Tonks, det må du gerne! :5up:

 

Forresten Lise, hvad str. er din windstopper? Tror nemlig jeg skal have nummeret mindre til Duffy...

 

Det er en str 36 :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil også bare sige mange tak... :mrgreen: Og så vil vi sige undskyld til de hunde Coda nåede at skræmme livet af! :genert: Håber han har lært lidt flere manere til næste gang. :pray:

 

Og sjovt nok var Coda IKKE træt da vi kom hjem, han sov godt nok hele turen i bilen, meeeeen!! Jeg er sikker på den hund har damp.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg tid til at forsøge mig med billederne, men vil ikke love noget er helt blank :vedikke:

 

Glæder mig til at se dem :-D Oploader du dem til Picassa feks., så er det i hvert fald ret nemt lige at kopiere dem herind :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror jeg har fundet ud af det, var fordi de var så store det tog 100 år så laver dem mindre i photoshop.. picasa - how?

 

Picasa er et fotoprogram på nettet, hvor du kan oploade dine billeder, på den måde kan have dine billeder gemt på nettet og de er meget nemmere at dele.. Hvis du har en gmail, kan du bare bruge samme konto, da det er en del af google :-D Hvis du vil prøve det, kan du downloade programmet her: Picasa 3.8 (dansk) - Download.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Skal vi ikke snart mødes igen? Vil super gerne øve mig mere med kameraet så kunne være lækkert hvis Molly bare må fise rundt og være irriterende :genert:

 

Jeg er helt med på træningstræf 2 :banan: det var super lækkert at træne lidt kontakt med Izzie når der var andre hunde og mennesker :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Vi er også klar til træf! Synes det skal være en fredag eftermiddag :engel:

Jeg vil også gerne være med, men skal til at flytte, så hopper på, hvis jeg kan den dag i vælger:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...