Hop til indhold

Portrætbilleder fra DogCamp2011


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Gæst n1nna

Jeg blev så glad for mine portrætter fra DogCamp2011, at jeg synes det kunne være hyggeligt med en tråd hvor alle der fik taget billeder af deres guldklumper er velkommen til at dele! :lun: :hjerte: :vuf:

 

Disse billeder er taget af fotograf Annette Schmidt-Mogensen, i forbindelse med Hundens Tarvs' DogCamp 2011.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chocolate Labrador
Selvom han stresser og savler som en skt. Bernhard, så er han min lille yndlingstrold!

 

Mio min Mio

 

:hjerte:

 

n1nna-albums-mio-min-mio-picture22985-portraet-af-mio-til-hundens-tarvs-dogcamp-2011-taget-af-fotograf-annette-schmidt-mogensen.jpg

 

:hjerte:

 

n1nna-albums-mio-min-mio-picture22987-portraet-af-mio-til-hundens-tarvs-dogcamp-2011-taget-af-fotograf-annette-schmidt-mogensen.jpg

 

:hjerte:

 

n1nna-albums-mio-min-mio-picture22986-portraet-af-mio-til-hundens-tarvs-dogcamp-2011-taget-af-fotograf-annette-schmidt-mogensen.jpg

 

:hjerte:

 

Han er SUPER smuk :5up: men er jo også lidt ekstra tosset med retrieverne..

Link til indlæg
Del på andre sites

Fine billeder :lun:

 

Tilde fik taget billeder, men hun sad og halvsov på samtlige :genert: så jeg har ikk købt nogen :genert:

 

:lol: Hvor sødt..

Det er så fordelen (forbandelsen ;-)) ved en stresset hund, den sover aldrig når der sker noget! :mrgreen:

 

Men så vidt jeg husker, var der nogle gode af Tilde blandt de alm. Camp-billeder? Der var jo desværre ikke rigtigt nogen af Mio.. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

:vinke: så er chancen der igen. Annette kan nu noget med et kamera:blink: Jeg har lige fået en mega skøn serie af mine egne to sorte guldklumper. Men der bliver selvfølgelig en DogCamp i 2012. Samme tid, samme sted.

 

Og Annette kommer med kameraet.:klap: så bare kom med hundene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon vi ses igen i år?

 

Ville faktisk rigtig gerne, for det var en super hyggelig og lærerig oplevelse! :vuf:

Men vi starter byggeri op her i april, så udover stress over at søge efter arbejde, kommer det nok til at tage ret meget energi, og så er det med faste aftaler ikke det bedste oveni.. :damn: ... det hjælper jo nok ikke på savle-trolden, at man selv er oppe i det "røde" stress-felt... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...