Hop til indhold

hunde-træf Sjælland med Doberfan


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Malene Nielsen

Måske man skulle snuppe det Sjællandske kagetræf fremfor det Jyske - det ser ud til, at der bliver et større udvalg derovre :lol:

 

Jydelandet kan pt fremvise - 2 jyder :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Gud, har du lavet en tråd? Har slet ikke set den...

 

Du behøver ikke kalde mig Gud :engel:

 

Ja, jeg lavede en efter vi havde PM´et - måske jeg skulle grave den frem :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Har først set tråden nu :oops:

Mitter og jeg vil meget gerne være med til hundetræf i Ishøj 9/10 kl. 11 :-D

 

:oops: ups - havde glemt at sende linket til dig :stupid:

 

 

 

Var kagetræffet om lørdagen ? For der skal jeg på arbejde - men regner stærkt med at komme søndag stadig :klap:

 

Ja, kagetræf om lørdagen (hvad tid har du fri ?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den weekend er faktisk min friweekend, så havde overvejet at tage manden og hunden med i Kbh i den weekend, og så deltage i jeres Doberm-møder. For kan helt sikkert ikke få det at passe med Jyllands-mødet, og Fyns mødet ville være uden vovse (som Doberfan ellers har inisteret på skal med).

Men nu er så sprøgsmålet: Må Martha komme med til kage-træf? Hunde-træf går jeg ud fra hun må:mrgreen:. Og det afhænger lidt af, om hun evt er kommet i sin første løbetid, for vi nærmer os den tid:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy

Øøøøj...Kage OG hunde-træf...heavenly !

En skam man bor i det mørke Århus :megaked: Spis endelig lidt kage for mig !(gerne dem med chokolade eller med det der drømmekage-snask ovenpå!)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst May Kønig

Kan også være at vi kommer, men da jeg har gang i en del mht. uddannelse / eksamen kan jeg ikke love det 100%.

 

Sisse - HVIS vi kommer, kan vi godt finde ud af noget med at hente dig ved en station på "vejen". Vi bor mellem Bagsværd og Lyngby, så det kan sikkert godt lade sig gøre at samle jer op et relevant sted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan også være at vi kommer, men da jeg har gang i en del mht. uddannelse / eksamen kan jeg ikke love det 100%.

 

Sisse - HVIS vi kommer, kan vi godt finde ud af noget med at hente dig ved en station på "vejen". Vi bor mellem Bagsværd og Lyngby, så det kan sikkert godt lade sig gøre at samle jer op et relevant sted.

 

Det lyder bare super - der må ligge en St imellem der :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Altså altså vi vil jo også rigtig gerne med :-D

 

MEN vi tilmelder os lige med et stort forbehold, idet Mille gerne skulle føde omkring fredag d. 7/10 :banan:

 

Så hvis nu ikke hun har født kommer vi med både hende og Bonnie (Mille har jo ikke skade af lidt motion), men kun på en kort tur (selvfølgelig afhængig af hvordan Mille har det)

 

Og hvis hun har født er det muligt en af os kommer med Bonnie, der sikkert trænger voldsomt til at få løbet krudtet af

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...