Hop til indhold

hunde-træf Sjælland med Doberfan


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 152
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Glæder mig!

 

Hvornår på dagen holder I normalt jeres træf? Jeg satser på at skulle med toget til jydeland midt/sidst på eftermiddagen.

 

det er normalt klokken 11. og det er vist ret nemt at komme til høje taastrup fra ishøj, så det burde kunne hænge sammen - vi er vist normalt afsted et par timer inkl. kaffe-kage :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man må jo se på den lyse side, så slipper hundene da for at sidde i flyets lastrum og kukkelure. :genert:

 

Fra Ishøj St. kører 500s (mener jeg, det kunne også være 400s eller 300s) direkte til Høje Taastrup, så det skulle være lige til. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig!

 

Hvornår på dagen holder I normalt jeres træf? Jeg satser på at skulle med toget til jydeland midt/sidst på eftermiddagen.

 

:blink: vi plejer max at være der 3 timer - og jeg skal nok kører dig til Høje Tåstrup station bagefter :5up::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, desværre. De må blive hjemme sammen med hundesitteren. :cry:

 

 

Hejsa Doberfan,:vuf: ærgeligt at jeg ikke lige har "tid" til at møde dig denne dag, jeg ville så utrolig gerne møde dig irl,YKWIM, håber at det kan lykkes ved en anden lejlighed:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...